וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "זה היה אחד המשחקים החלשים ביותר שלנו"

בקבוצה התאכזבו מה-0:0 מול נתניה, וזועמים על חטיב שירק על ויצמן. דורה רוצה קשר התקפי וחלוץ בחלון ההעברות הקרוב

one

אכזבה גדולה נרשמה בתום ה-0:0 של בני סכנין מול מכבי נתניה אתמול (שבת) מול מכבי נתניה, שהסתיים ב-0:0. בצוות המקצועי היו מתוסכלים מאוד מהתצוגה של השחקנים ומחוסר המחץ, כשאחד השחקנים אמר: "לא ניצלנו את העובדה ששיחקנו מול עשרה שחקנים. הייתה מין תחושה של ריפיון לא ברורה. זה אחד המשחקים הכי חלשים שלנו".

בקבוצה ציינו גם את העובדה שאלכס דוידוב וירו בלו היו חסרים, וכי ברור לכולם שבקבוצה חסר עומק וככל שתתקדם העונה זה יתבטא יותר. במחצית דיברו בסכנין על העובדה שהקבוצה משחקת על כדורים ארוכים מול מערך הגנתי של שלושה בלמים, וכי אין להם חלוץ שיכול לקבל את הכדור עם הגב. "עם ירו בלו היינו יכולים לשחק על כדורים ארוכים אבל אחמד קאסום ומחמוד עבאס שיחקו היה אז צריך לשחק יותר קצר כי הם שני שחקנים שאוהבים לבוא עם הפנים" אמר אותו שחקן.

בסכנין יצרפו לפחות שני שחקנים במועד ההעברות בינואר כדי להוסיף מעט עומק לסגל, כששלומי דורה מעוניין בעיקר בחיזוק בעמדות החלוץ והקשר ההתקפי. פיטר אמבמבה יקבל רשות לחפש לעצמו קבוצה כשבסכנין מקווים שמכירה שלו תוכל להביא למצב בו הקבוצה תוכל לרכוש שני שחקנים טובים. חוליית ההגנה ובייחוד השוער מחמוד קנדיל המשיכו לקבל מחמאות על השקט והבטחון שהם מקרינים במשחקים האחרונים.

בנוסף, התעסקו בקבוצה בעימות בין עלי חטיב לעידן ויצמן כאשר השחקנים ציינו שטוב עשה שלומי דורה שהרחיק את שמעון הרוש, שרצה להתערב בתקרית. "שלומי עשה בשכל" אמר שחקן בקבוצה, "שמעון היה להוט מאוד ואם היה מגיע אחרי היריקה יכול להיות שגם הוא היה סופג כרטיס אדום". ויצמן אמר לחבריו בקבוצה כי הוא מתבייש מההתנהגות של חטיב וכי הוא מקווה שהשחקן יורחק מכמה משחקים כדי שילמד לא להתנהג כך בעתיד. מחר יזכו השחקנים ליום חופש. חאלד חלאיילה, שספג כרטיס צהוב, לא ישחק במשחק מול עירוני קרית שמונה בעוד כשבועיים.

שלומי דורה מאמן בני סכנין. קובי אליהו
השכיל להפריד בין הרוש לחטיב. דורה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully