וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אני לא עובד מול הסטופר של התקשורת"

מאמן הפועל חיפה הגיב לביקורת אחרי 0:0 מול עכו: "העיסוק בי מיותר". כץ: "מבחינתי, הוא ממשיך". הדרי: "מרוצה מהנקודה"

one

מצבה של הפועל חיפה מוסיף להיות גרוע. האדומים קיוו להשיג ניצחון שני העונה כשאירחו את הפועל עכו, אך סיימו בתיקו 0:0 משמים ונטול אירועים, ונותרו במקום האחרון בטבלה, עם שבע נקודות עלובות וחמישה שערי זכות בלבד. יובל אבידור החמיץ פנדל בדקה ה-29, אך ככל שנקפו הדקות החלו אוהדי הפועל חיפה לקרוא למאמן הקבוצה ניר קלינגר להתפטר מתפקידו וכן הניפו את השלטים הרגילים כחלק מהמחאה נגד הבעלים יואב כץ, ששוהה כעת בארצות הברית.

יואב כץ אמר בשיחה לוואלה ספורט לאחר המשחק: "מבחינתי, ניר קלינגר נשאר בתפקיד". למרות זאת, גורמים בחיפה אמרו כי במהלך השבוע צפויות שיחות בין גורמים במועדון לבין כץ ולא מן הנמנע שבשיחות אלו יופעל על הבעלים לחץ ליצור זעזוע, עוד לפני הדרבי מול מכבי חיפה שייערך בשבוע הבא.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יאבד את משרתו? ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

קלינגר אמר אחרי המשחק: "שיחקנו טוב, עשינו עבודה, אבל כשצריך רגע של ריכוז ושקט, זה לא שם. זה יגיע. אני חושב שהמחצית הראשונה הייתה צריכה להסתיים ב-0:2, אולי אפילו יותר וחבל, אבל זה יגיע. יש לנו הבדלים בין משחקי בית למשחקי חוץ, אבל הכל שם. קודם כל אנחנו צריכים לנצח בבית, מה שעשינו לפני שבועיים, ומה שהיינו צריכים לעשות היום. אני מסיר את הכובע בפני השחקנים על המאמץ, הלחימה, על הלחץ על כל המגרש. אני גם אומר להם להרים ראש.

"אנחנו לא רחוקים, אפשר לחשוב שאנחנו שקועים במקום האחרון עם אפס נקודות וכל שאר הליגה ברחה וכל המאמנים עושים חיל ובפלייאוף העליון. תתעסקו במה שאתם צריכים להתעסק ואני אתעסק במה שאני צריך להתעסק. יש ניסיונות וזו העבודה שלכם וזה בסדר. אני מייצר אמת אחרת. אני אוהב את השחקנים, אני מחובר אליהם והם אלי. יש תקופות בהם לא הולך.

"יש גל שהגיע וצריך לדעת לעבור גלים כאלה. אנחנו לא פחות טובים מעכו או מבאר שבע או משאר הקבוצות הללו. הניצחונות יגיעו ואני לא עובד תחת הסטופר של התקשורת. השחקנים נלחמו עד טיפת הזיעה האחרונה שלהם ונתנו פייט בעיקר במחצית הראשונה. אנחנו לא צריכים בכל רגע שקשה לספוג לחץ. אנחנו צריכים תמיכה, זו הבקשה שלי. ההתעסקות מסביב ובעיקר בי היא מיותרת. זה לא נעים, בעיקר לא לשחקנים. אתה מרגיש שכל האש הולכת אלי והייתי בטוח שהשחקנים יתנו לב ונשמה. אני עובד בצורה שפויה, אני לא מתלהם ולא מאשים, אותו הדבר גם יואב כץ וההנהלה שלנו. ימים יגידו מה יהיה".

קשר הפועל חיפה גל אראל אמר: "שיחקנו טוב, נראינו ממש טוב. במחצית הראשונה לאלה החמיץ ויובל החמיץ גם פנדל. אבל זה חלק מהמשחק. אנחנו צריכים להסתכל קדימה, נראינו טוב, הנענו כדור טוב ונמשיך הלאה.

"בשבוע שעבר רמסנו את הכבוד של עצמנו ולא נראינו ממש. הלכנו הביתה, עשינו חושבים והבנו שגם כקבוצה וגם כיחידים יש לנו כבוד ואנחנו צריכים לשחק על הכבוד שלנו. אני שמח שנראינו טוב היום וחבל שלא יצאנו עם שלוש נקודות. אנחנו מכירים את כל הקבוצה בימים טובים יותר. אבל הכל יחזור דרך עבודה קשה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה (ימין) עם שמעון הדרי מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
מרוצה מהנקודה. הדרי/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל עכו שמעון הדרי: "במחצית הראשונה הם היו טובים יותר, אבל במחצית השנייה היינו טובים יותר ואני חושב שבסך הכל התוצאה משקפת. חשוב לשמור על כל נקודה, כל נקודה חשובה, במיוחד עם כל מה שקורה בליגה. אני שמח מהנקודה שהושגה, בטח לאחר החמצת הפנדל. בסך הכל אני מסתפק בנקודה שהושגה".

שוער הקבוצה דודו גורש: "אפשר להגיד שאנחנו מרוצים, תיקו משקף את המשחק מצד אחד ומשרת אותנו גם. לפני שבועיים קיבלנו שער בדקה ה-90 וכבר עברו לנו סרטים בראש היום. הנקודה הזו משאירה אותנו במקום טוב באמצע הטבלה, ומצד שני את הפועל חיפה במאבקי התחתית. כך שזה היה משחק על שש נקודות ואני שמח שהוצאנו נקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully