וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: לאסלו לנצ'ה שוחרר מהקבוצה

תהל אלון

24.11.2012 / 12:48

האלופה החליטה להיענות לבקשתו של החלוץ ההונגרי המושאל, שעוזב את ישראל לאור המצב הביטחוני וישוב מיידית למולדתו

האלופה עירוני קרית שמונה חווה עונה שונה מאוד מזו שהייתה לה אשתקד. הקבוצה הצפונית מתקשה במסגרת הליגה, הודחה מאירופה וכעת היא גם נאלצת להתמודד עם עזיבתו של לאסלו לנצ'ה, שהגיע בקיץ במטרה לחזק אותה, אבל ביקש כבר שלשום (חמישי) להשתחרר בשל המצב הביטחוני וכעת נענה בחיוב.

בהודעה שמסרה הקבוצה נאמר כי החלוץ הגיע לסיכום על עזיבתו עם הנהלת המועדון והוא שוחרר מהקבוצה לאלתר. כאמור, ביום חמישי פנה לנצ'ה להנהלת קרית שמונה והודיע על פחדיו ועל הקשיים הנפשיים אותם הוא עובר בישראל, מצב שלטענתו החמיר לאור מבצע "עמוד ענן", שהתנהל ברצועת עזה בשבוע שעבר.

לנצ'ה הודה לראשי המועדון שנענו לבקשתו והחליטו להתיר את חוזהו ולאפשר לו לשוב להונגריה. החלוץ צפוי להמריא למולדתו כבר מחר.

לאסלו לנצ'ה שחקן עירוני קרית שמונה (ימין) מול בקארי קונה שחקן ליון. ברני ארדוב
התלונן על קשיים נפשיים ועזב. לנצ'ה/ברני ארדוב

ביום חמישי צוטט לנצ'ה בתקשורת ההונגרית, שם אמר: ""אני עייף והאמת שלא הצלחתי לנוח כמה ימים. אני ישן מעט מאוד בלילה. כמה קילומטרים מהגבול עם לבנון נפלו פצצות שלא התפוצצו. אני לא רגיל למצב כזה. אני מנסה להישאר רגוע וכולם אומרים שמה שקורה בתל אביב רחוק מאוד מפה ואין מה לדאוג, אבל אני לא מרגיש טוב. אמרו לי שאם הטיל לא ייפול עליי, אין בעיה ואם ייפול, אני לא ארגיש כלום וזה לא הרגיע אותי נכון שיש מקלטים, אבל באתי לכאן כדי לשחק כדורגל ולא להסתתר".

לנצ'ה בן ה-24, הגיע בהשאלה עד תום העונה מקבוצה וידאוטון ההונגרית. הוא הבקיע שני שערי ליגה ושני שערים בגביע הטוטו. בסך הכל הוא רשם 11 הופעות בליגה, כאשר במשחקים האחרונים הוא פתח בהרכב והוחלף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully