וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק יוז פוטר מק.פ.ר, הארי רדנאפ מועמד להחליפו

מערכת וואלה! ספורט

23.11.2012 / 14:07

הוולשי שילם את המחיר על פתיחת העונה הנוראית. התקשורת הבריטית מדווחת שמאמן טוטנהאם לשעבר יגיע ללופטוס רואד

ספורט 2

קצת יותר מיממה לפני משחק החוץ נגד מנצ'סטר יונייטד, הנהלת ק.פ.ר פיטרה היום (שישי) את מאמן הקבוצה מארק יוז. על פי הדיווחים באנגליה, הארי רדנאפ צפוי להחליפו בתפקיד. המועדון מסר הודעה לקונית: "קוויס פארק ריינג'רס התירה את חוזהו של המאמן מארק יוז בצורה מיידית".

הפיטורים הללו לא הגיעו בהפתעה. למרות השקעה כספית בלתי מבוטלת, ק.פ.ר מדורגת במקום האחרון בפרמיירליג אחרי שהיא צברה ארבע נקודות בלבד מ-36 אפשריות - פתיחת העונה השנייה הכי גרועה של קבוצה בפרמיירליג. זו גם הפעם הראשונה מאז 1968, בה קבוצה לא מנצחת ב-12 המשחקים הראשונים של העונה. במחזור שעבר הפסידה הקבוצה הונדונית 3:1 לסאות'המפטון במשחק תחתית חשוב והחבל סביב צווארו של הוולשי הלך והתהדק.

בעקבות המצב הביש, הנהלת ק.פ.ר התכנסה מספר פעמים רב יחסית בימים האחרונים ולבסוף קיבלה את ההחלטה לפטר את המאמן. בהודעה מטעמה נמסר עוד: "מועצת המנהלים של המועדון מבקשת להודות למארק יוז על העבודה הקשה והמסורה שלו ב-10 החודשים בהם היה מאמן. מארק הראה מקצוענות ויושר מקצועי לאורך כל הזמן, אבל הנסיבות לא הותירו למועצת המנהלים הרבה ברירה".

מארק בוון ואדי נייז'ויצקי, ששיחקו ביחד עם יוז בנבחרת ווילס ושימשו כעוזרים שלו גם בבלקבורן, מנצ'סטר סיטי ופולהאם, ידריכו את הקבוצה באולד טראפורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully