וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין-מכבי נתניה: "ניצחון ישכיח את כל הצרות"

23.11.2012 / 14:12

הקבוצה של בנין מגיעה לעילוט (ש', 18:00) בידיעה שהפסד שווה תחתית. בסכנין ינסו להמשיך את המומנטום בעזרת קאסום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* המשחק האחרון בין שתי הקבוצות זכור במיוחד לאנשי נתניה. הוא התרחש במחזור האחרון של העונה שעברה, נתניה ניצחה 2:3 משער בתוספת הזמן שהעניק לה מקום באירופה. זה היה גם המשחק שסגר את איצטדיון הקופסה.

* לפי הסטטיסטיקה בעונה שעברה צפוי לנו משחק עם הרבה שערים. בשלושת המשחקים באותה עונה הובקעו 11 שערים (יותר משלושה למשחק).

* הניצחון האחרון של סכנין על נתניה בליגה היה ב-27/03/2010. מאז, בשישה משחקים, נתניה לא הפסידה לסכנין.

* נתניה מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים. סכנין לא הפסידה כבר חמישה משחקים ברציפות.

אחמד קאסום שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
אין ירו בלו, יש אחמד קאסום. בסכנין בונים על החלוץ/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

בני סכנין:

מאמן בני סכנין שלומי דורה ביקש מחניכיו שלא להתייחס לצרות שעוברות על מכבי נתניה ולהמשיך ביכולת של השבועות האחרונים. אלכסנדר דוידוב אמנם ייעדר בגלל צהובים אך את מקומו יתפוס חאלד חלאיילה. מחמוד עבאס יעלה לעמדה התקפית יותר מזו ששיחק מול מכבי חיפה ביום שני האחרון.

עלי עוסמאן שסובל מכאבי בטן חזקים לא צפוי לפתוח בהרכב. מוחמד זבידאת, שהפך מבחינת סכנין לתגלית העונה, ימשיך לקבל את הקרדיט. בסכנין ביקשו מאחמד קאסום ומיתר שחקני ההתקפה להיות מרוכזים יותר במצבים מול השער. שחקנים אמרו כי הם צריכים לנצל את העובדה שלואיג'י צ'נאמו לא צפוי לפתוח בנתניה ולנסות להביך את השוער המחליף גיא סאלם שמגיע בלי הרבה ביטחון.

"למרות ההצלחה היחסית במחזורים האחרונים אנחנו עדיין בתחתית", אמר אחד משחקני סכנין. "אסור לנו להירדם. ניצחון על נתניה יקרב אותם לתחתית ועשוי להוציא אותנו לדרך חדשה". בסכנין אמרו כי הם מקווים שהמשחק אכן יתקיים שכן המגרש בעילוט אינו מהמגרשים הטובים בארץ וגשם רב עלול לגרום להצפות. דורה הכין את השחקנים לכר הדשא הפחות איכותי וביקש מהם לשים לב כדי שלא יופתעו מתנאי המגרש.

מכבי נתניה:

במכבי נתניה עשו כל השבוע מאמצים כדי ליצור חיבור ותיאום בין החלקים השונים של ההגנה. מאמן הקבוצה טל בנין אף ערך אימונים נפרדים לשחקני ההגנה ולשחקני ההתקפה כדי ליצור תיאום ביניהם. בנין ערך השבוע תרגולים שונים, ולפי עדויות שחקנים נראה שהמאמן עדיין לא החליט על ההרכב. בין האופציות שנשקלו: הצבת שלושה בלמים.

עומר צלישר הצעיר צפוי לקבל מקום בהרכב בעוד קובי דג'אני ואחמד סבע שלא התאמנו השבוע באופן סדיר לא יפתחו ככל הנראה. השוער המחליף גיא סאלם יפתח וזכה לעידוד מהצוות המקצועי, כשבקבוצה מקווים שיתקן את הרושם מהשבוע שעבר נגד רמת השרון. לצדו של צלישר בקישור אמור להיות בן בנימין, כשבחוד עשויים לפתוח סרג' לופו או אפילו לירן שריקי הצעיר.

טובארנו פינאס צפוי לרדת לספסל, ואורי שטרית שחוזר מפציעה עשוי למצוא בהרכב. "זה משחק קריטי מאוד בשבילנו", אמר אחד השחקנים. "ניצחון, ואנחנו נשכיח את כל הצרות, אך הפסד יסבך אותנו בתחתית".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
בן בנימין, עידו לוי שחקני מכבי נתניה. מגד גוזני
צריך להנהיג, לתפוס את האמצע. בן בנימין/מגד גוזני

יעמדו למבחן

בני סכנין: אחמד קאסום

בסכנין ייאלצו להסתדר בשבועות הקרובים ללא ירו בלו הפצוע, ואחמד קאסום אמור להפוך למוציא לפועל. החלוץ הוותיק צריך מלבד החדות לנצל גם את המהירות היחסית שלו מול שחקני ההגנה של נתניה, ולהביך את גיא סאלם.

מכבי נתניה: בן בנימין

בנתניה בונים על בן בנימין כמנהיג הקבוצה בשנים הקרובות. המשחק מול סכנין אליו מגיעה נתניה עם הגב אל הקיר הוא בדיוק הרגע לצבור נקודות מנהיגות. בנימין יצטרך לנהל את המשחק ולהפגין נחישות כדי לעצור את כדור השלג שמתחיל לצבור תאוצה.

עמרי בן הרוש שחקן מכבי נתניה מול חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
המשחק האחרון בין השתיים, המשחק האחרון בקופסה. עמרי בן הרוש מול חאלד חלאיילה/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, עלאא אבו סלאח, עידן ויצמן, שמעון הרוש, חאלד חלאיילה, מקסים ז'וס, מחמוד עבאס, חאמד גנאים, מוחמד כליבאת, אחמד קאסום.

מכבי נתניה: גיא סאלם, עמית שומוביץ', עידו לוי, ליאוניד קרופניק (ירדן כהן), עמרי בן הרוש, אורי שטרית (טובארנו פינאס) ,עומר צלישר, בן בנימין, יוסי שבחון, סרג' לופו (עלי חטיב) , עידן שריקי (לירן שריקי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully