וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל עכו: טלקר ואלי כהן מועמדים

הקבוצה עשויה לעבור זעזוע אם לא תנצח את עכו (ש', 18:00). מסתמן: לאלה בהרכב. בעכו, גיא דיין יפתח במקום יובל שבתאי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל חיפה עדיין לא השלימה העונה שני משחקים רצופים שבהם היא שיחקה עם אותו הרכב.

* ההפסד 3:0 לבית"ר ירושלים הפך את חיפה לקבוצה עם ההגנה החלשה בליגה וכן ההתקפה הכי פחות פורייה העונה.

* הפועל חיפה לא ניצחה את עכו במשחק ליגה מאז מרץ 2008 אז נפגשו שתי הקבוצות בליגה הלאומית. עכו ניצחה בשלושה מבין ארבעת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות בליגה.

* שתי הקבוצות נפגשו בתחילת השנה בגביע הטוטו, כאשר המשחק שהתקיים בקרית אליעזר הסתיים ב-1:1. אוהד קדוסי כבש את שער היתרון לעכואים אבל סטפן דנקוביץ' איזן.

* למרות המומנטום השלילי שלה, הפועל חיפה לא ירדה מנוצחת בבית מאז המחזור השלישי אז היא הפסידה למכבי תל אביב 3:1.

* הסטטיסטיקה מראה על חוקיות מסוימת אצל אוהד קדוסי, מלך שערי הקבוצה. במשחקו הראשון הוא נגד סכנין הוא כבש שלושער, לאחר מכן הוא לא הבקיע שני משחקים רצופים ואז שב לכבוש מול מכבי נתניה (שער אחד). אחר כך הוא שוב לא הבקיע שני משחקים רצופים, ואז הגיע הצמד נגד באר שבע, משחקה האחרון של הקבוצה. האם שוב הוא ינוח שני מחזורים?

אוהד קדוסי שחקן הפועל עכו. מגד גוזני
כבש במפגש הקודם שלו עם הפועל חיפה העונה. אוהד קדוסי/מגד גוזני

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

ההפסד לבית"ר ירושלים ביום ראשון הכניס את הפועל חיפה לסחרור, כאשר שיחת היום במשך כל השבוע הייתה האם המאמן ניר קלינגר יסיים את תפקידו במידה והקבוצה תפסיד גם להפועל עכו. בקרב חלק מהנהלת המועדון כבר עוסקים במועמדים ליום שאחרי, כאשר השם הבולט אותו רוצים לראות חלק גדול מההנהלה הוא שחקן העבר עופר טלקר, שמועדף על ידי גורמים רבים במועדון. גם אלי כהן אקס הפועל עכו מוזכר כמועמד, אלא שיואב כץ עדיין לא החליט בנושא והוא מתלבט מאוד אם לפטר את קלינגר במיוחד בשל הפן הכלכלי.

בפן המקצועי, קלינגר ביקש משחקניו לעלות נחושים ולשים לב לפרטים הקטנים במשחק מול עכו. המאמן בקש הנעת כדור מסודרת ולנצל את המהירות שיש לקבוצה בחלק הקדמי כדי להביך את ההגנה. קלינגר מתכנן שוב כמה שינויים כאשר מסתמן שמהראן לאלה יחזור להרכב כשגם עאהד עזאם וגיא צרפתי עשויים למצוא את מקומם בהרכב אחרי שפתחו על הספסל מול בית"ר ירושלים. האווירה באימונים הייתה השבוע מתוחה מאוד כאשר אחד השחקנים אמר כי "לכולם ברור שמלבד המאמן, גם על השחקנים מונחת חרב וכולם יכולים למצוא את עצמם מחוץ לקבוצה בחודש ינואר. יש אווירה מתוחה מאוד. אם לא ננצח את עכו, ברור לכולם שיהיה בלגן. אנחנו חייבים לעלות למשחק הזה ולתת את הנשמה".

הפועל עכו:

הפועל עכו זכתה למנוחה בשבוע האחרון בעקבות ההחלטה לדחות את המשחק שלה מול מ.ס אשדוד, אבל למעשה לא הרבה השתנה בהיערכות של שמעון הדרי לקראת המשחק, שבקבוצה מחשיבים אותו כקריטי לקראת המשך העונה. אחרי רצף המשחקים הלא טוב, שכלל שלושה משחקים ללא ניצחון ויחד עם העובדה שיש לה משחק חסר, עכו הידרדרה למקום השביעי בטבלה, כשהפסד נוסף עלול לגרור אותה עמוק אל עבר התחתית.

במהלך השבועיים האחרונים התלוננו השחקנים על תנאי המגרש הקשים שבהם התאמנה הקבוצה. בין השאר נדדו השחקנים בין מגרשים שבהם הם התקשו לבצע אימונים ראויים לקבוצת ליגת העל, ועל כן חלק מהאימונים היו קלים יותר. מי שבוודאות ייעדר מההרכב הוא משה מישאלוב, שהורחק במשחק האחרון של הקבוצה מול באר שבע, ואת מקומו ימלא דימקאו פידליס, שלא פתח בהרכב מאז ה-1 בספטמבר, ובמרבית המחזורים האחרונים הוא בילה ביציע.

מלבד השינוי הזה, הדרי החליט להשאיר את נבוישה מרינקוביץ', שלא פתח גם מול באר שבע, על הספסל ולהעדיף את גיא דיין במקומו של יובל שבתאי. דיין אמור לשחק מתחת לחלוץ לצידם של תמיר כחלון ודייויד גומז. הדרי אמר לשחקנים באסיפה: "המשחק הזה הוא חשוב מאוד בשבילנו ויגדיר לאן נלך העונה. אל תתנו לצרות של חיפה להשפיע עליכם. חשוב שנשוב למסלול הניצחונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
משחקו האחרון בקרית אליעזר? ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

אושרי רואש (הפועל חיפה)

הבלם שהינו תוצר של מחלקת הנוער של חיפה סומן במשך שנים רבות כמנהיג הבא של המועדון. פתיחת העונה הלא טובה השפיעה גם עליו, אך בחיפה בטוחים שברגע שרואש יחזור לכושר הטוב שלו, ההגנה תתייצב וגם המנהיגות בקבוצה תחזור. רואש מבחינתו חייב לעצור את אוהד קדוסי המהיר כדי שחיפה תצא עם נקודות חשובות במיוחד.

דימקאו פידליס (הפועל עכו)

כבר לפני קצת יותר מחודש דובר על דימקאו פידליס כאחד המועמדים הבולטים לעזוב את הקבוצה בינואר, אבל אז הגיעה ההרחקה של משה מישאלוב והפציעה של דין מימוני, שהביאה את הבלם הניגרי הוותיק של עכו לקפוץ היישר מהיציע אל ההרכב. זו גם ההזדמנות של פידליס להראות שהוא טוב מספיק כדי להתחרות על עמדת הבלם יחד עם הישראלים ושיש לו עוד מה לתת לפני שמחליטים באופן סופי לשחרר אותו.

שחקן הפועל תל אביב טוטו תמוז ליד שחקן הפועל עכו דימקאו פידליס. אדריאן הרבשטיין
חוזר לעניינים. דימקאו פידליס/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, גיא ליפקה (עאהד עזאם), אושרי רואש, דושאן ברקוביץ', עדי שלג, פביאן סטולר, יוסי דורה, גל אראל, גיא צרפתי (סטפן דנקוביץ'), מהראן לאלה (ולדימיר גלושצ'ביץ'), יובל אבידור.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, דימקאו פידליס, דדי בן דיין, אימורו לוקמן, אמייה טגה, תמיר כחלון, דייויד גומז, גיא דיין, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully