וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מור שושן: "כולם ראו שהיינו עדיפים על אתלטיקו הגדולה"

בלם הפועל ת"א היה מרוצה מהיכולת בהפסד: "חשוב שנציג המשכיות". אדל ויתר על החופשה בצרפת ושב עם הקבוצה

למרות ההפסד 1:0 לאתלטיקו מדריד בליגה האירופית, הפועל תל אביב יצאה אתמול (חמישי) מעודדת מהוויסנטה קלדרון, בעיקר מהנעת הכדור המהירה שאפיינה את הקבוצה בחלקים מהמשחק. למרות העובדה שמדובר בקמפיין אירופי רע לעומת השנים האחרונות (נקודה אחת מחמישה משחקים), בקבוצה מאמינים כי היכולת הטובה שהראתה הקבוצה תוסיף הרבה לביטחון של השחקנים לקראת המאבקים החשובים בליגה.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
התאהב בשיטה. יוסי אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

"אני מקווה שהחזרנו לקהל שלנו מהכבוד שאבד בצ'כיה", אמר לאחר המשחק הבלם מור שושן. "אני רוצה להודות לכל האוהדים שהגיעו למדריד ועודדו אותנו בצורה מצוינת בוויסנטה קלדרון. אני חושב שכל מי שראה את המשחק היום ראה שהפועל תל אביב לא נפלה מאתלטיקו מדריד הגדולה ברוב שלבי המשחק, ואף הייתה עדיפה עליה. אנחנו חוזרים עכשיו לליגה. יש משחק חשוב וקשה מאוד ביום שני מול באר שבע ואני מקווה שניקח את הדברים הטובים מהמשחק הזה ונציג המשכיות כי הליגה זה הדבר הכי חשוב עבורינו".

מה שבעיקר חשוב מבחינת האדומים זו העובדה שהשוער אפולה אדל, שביקש להאריך את חופשתו בצרפת רק לפני יומיים בשל המצב הבטחוני, חזר הלילה עם הקבוצה וישוב לאימונים רגילים. בכל מקרה, אדל לא יעמוד לרשות האדומים בשני משחקי הליגה הקרובים, ובשער יעמוד ביום שני בוריס קליימן. נקודה חיובית נוספת היא המערך שאיתו יוסי אבוקסיס עלה: חמישה שחקני הגנה וארבעה קשרים. נראה כי האופציה הזו מצאה חן בעיני אבוקסיס והוא יבחן את האפשרות להשתמש בה שוב גם בליגה.

שחקן הפועל תל אביב, מור שושן, מול שחקן אתלטיקו מדריד, דייגו קוסטה. AP
"אני מקווה שניקח את הדברים הטובים מהמשחק הזה ונציג המשכיות כי הליגה זה הדבר הכי חשוב עבורינו". מור שושן מול דייגו קוסטה, אתמול/AP

אם אכן כך יהיה, אריק דג'מבה דג'מבה עלול לשלם את המחיר ולרדת לספסל. "הרגשנו טוב על המגרש בשיטה הזו למרות שלא שיחקנו אותה העונה", העיד אחד השחקנים. "גם יוסי התלהב, וחלק מהשחקנים מקווים שהוא ימשיך בה כי היא נותנת לנו עוד אופציות בהתקפה ובהגנה. יש יותר צפיפות וקשה יותר להבקיע מול שלושה בלמים". בכל מקרה, לאבוקסיס יש לא מעט התלבטויות חיוביות והוא יצטרך להחליט האם להחזיר את טוטו תמוז, שמגלה יכולת טובה, את הקפטן וואליד באדיר, נאעל חוטבא ודג'מבה דג'במבה. כזכור, השחקנים הללו לא יצאו עם האדומים למדריד.

בכלל נראה כי הקבוצה נהנתה מאוד מהביקור במדריד, ובין שתי הקבוצות נוצר שיתוף פעולה שבמסגרתו סקאוט הקבוצה ניר אפרתי ביקר באקדמיית הכדורגל של אתלטיקו ביחד עם עמיתו הספרדי במטרה להכיר את המודל שלהם לטיפוח שחקנים צעירים. בהמשך ייערך ביקור דומה של מקבילו הספרדי. עוד דיווחו בקבוצה כי כ-150 יהודים וישראלים לשעבר ממדריד נכחו במשחק ונפגשו ביציאה מהאיצטדיון עם השחקנים. רבים מהם התעניינו בחסות של עמותת עלם על חולצת השחקנים והחליטו להעביר לעמותה תרומה כספית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully