וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן שריקי: "אני מבטיח שאתן את התפוקה שלי"

22.11.2012 / 14:05

שחקנה של מכבי נתניה, כמו יתר חבריו, מתוסכל מהמצב: "אני מבין את האוהדים. אם הייתי במקומם, גם אני הייתי מוחה"

מכבי נתניה ממשיכה בהכנות למשחק בשבת מול בני סכנין כאשר שחקנים בקבוצה ציינו כי אימוני ההגנה וההתקפה האישיים תרמו רבות וחידדו כמה נקודות לגבי התיאום בחלקים השונים. "זה משהו שאני נוהג לעשות", הסביר באימון המאמן טל בנין. "יותר קל להעביר אימון לשמונה שחקנים מאשר לעשרים, ומצאתי לנכון להקדיש יותר תשומת לב ביום אחד לשחקני הגנה ביום אחד ולהתקפה ביום השני".

טל בנין מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"אם לא נוכל לצרף מבחוץ נצרף מבפנים". טל בנין/ברני ארדוב

בנין דיבר גם על שני ההפסדים האחרונים לבני יהודה ועירוני ניר רמת השרון: "אנחנו לא עיוורים ונמצאים עם יד על הדופק. הקיצוניות ביכולת גורמת לתסכול גם אצל הקהל וגם אצלנו". על האפשרות שהוא יבצע שינויים בחלון ההעברות, אמר בנין: "המטרה שלנו לשמור על התנהגות תקינה ומקצועית".

על השאלה אם קיימת אפשרות שלא יוכל לצרף שחקנים בגלל המצב הכלכלי, ענה בנין: "זה חלק מהסיבות שאנחנו מעלים שחקנים מהנוער. אם לא נוכל לצרף מבחוץ נצרף מבפנים. מה רע בשחקנים צעירים שרוצים להילחם ולהשקיע?". לואיג'י צ'נאמו לא התאמן גם היום וגיא סאלם צפוי לפתוח במקומו. מלבד צ'נאמו, כל השחקנים התאמנו.

עידן שריקי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"אם היינו יודעים בדיוק מה לא עובד אז כבר היינו מתקנים את זה. זה כדור שלג שהתחיל בתחילת החודש". עידן שריקי/ברני ארדוב

עידן שריקי אמר באימון: "בתור איש משפחה, היה שבוע מאוד קשה. כמעט ולא ישנתי בלילה, קמתי כל לילה לקול אזעקות. במשפחה כולם חרדים וחוששים, אבל היינו מאוחדים סביב האמונה כי הצבא שלנו יעשה את הכי טוב שאפשר. להבדיל אלף הבדלות, בכדורגל המצב שלנו לא טוב בלשון המעטה, כולנו מודעים לזה וכולנו באותה סירה: המאמן, השחקנים וההנהלה.

"אנחנו צריכים את כל אחד מהאוהדים על מנת שנוכל לצאת מהמצב שנקלענו אליו", מסביר הקשר. "אם היינו יודעים בדיוק מה לא עובד אז כבר היינו מתקנים את זה. זה כדור שלג שהתחיל בתחילת החודש. אני קורא לאוהדים להיות מאופקים ולהיות מאחורינו כי אנחנו צריכים אותם. אני מבין את האוהדים. אם הקבוצה שלי הייתה נקלעת למצב כזה, גם אני הייתי מביע מחאה. השתלבתי מצויין מבחינה חברתית, את התפוקה המקצועית שלי אני מבטיח שאתן, את זה אני מבטיח לקהל. טוב לי במועדון ואני כל כולי במכבי נתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully