וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "אין מה לחשוש להגיע לישראל"

21.11.2012 / 22:15

מאמן הפועל ת"א דיבר במסע"ת לקראת אתלטיקו מדריד (ה', 22:00, ספ'1). אדל קיבל אישור לחזור לישראל ביום ראשון

צילום ועריכה: דרור פיקלני

למרות שהפועל תל אביב נמצא במדריד ומתכוננת למשחק שמצפה לה מחר (חמישי, 22:00, שידור בספורט 1) מול אתלטיקו מדריד בליגה האירופית, הדרמה המתרחשת בארץ אינה פוסחת על הקבוצה. היום בצהריים יצאו שחקני סגנית האלופה לטיול ברחובות מדריד וכשחזרו לארוחה המשותפת, התברר להם על הפיגוע שהתרחש בלב תל אביב.

אפולה אדל שוער הפועל תל אביב. מגד גוזני
חושש לחזור לישראל. אפולה אדל/מגד גוזני

למרות ניסיונות של הנהלת הקבוצה להרגיע את השחקנים בעקבות המצב, שחקניה הזרים של הקבוצה מודאגים מאוד במיוחד לאחר הפיגוע האחרון בלב תל אביב. אפולה אדל, שמורחק ממשחקי הליגה הקרובים ולא יהיה גם כך בסגל הקבוצה במשחק הליגה הקרוב מול הפועל באר שבע, לא מוכן לשוב בשלב זה לארץ. נכון לעכשיו, נראה כי הגעתו של השוער תידחה במספר ימים לשבוע הבא, והוא לא ישוב עם הקבוצה לתל אביב בשל המצב הביטחוני.

אדל שוחח עם גורמים בהנהלת הקבוצה, ובשל הרחקתו והמצב בארץ, ביקש כרגע להמשיך את חופשתו בפריס, וגם לאחר ניסיונות של אנשי הפועל להרגיע את השוער הקמרוני, אושר לו בינתיים להגיע ביום ראשון והוא לא יטוס עם הקבוצה לישראל לאחר המשחק. אם המצב הביטחוני ימשיך להידרדר, בהפועל חוששים כי השוער לא ישוב לארץ עד שהשקט יחזור.

המאמן יוסי אבוקסיס התייחס בפתיחת דבריו במסיבת העיתונאים למשחקה הדחוי של קרית שמונה מול אתלטיק בילבאו ואמר לעיתונאים הספרדים: "החיים שלנו נמשכים ככל שאפשר. הישראלים אוהבים את החיים בטח בתל אביב, שהיא עיר ללא הפסקה. לא צריך לחשוש מלהגיע לישראל במידה כמובן וכל הרשויות מאפשרות את זה. חלק מכם, הייתם עם אתלטיקו בתל אביב וראיתם איזו עיר יפה זאת. אני בטוח שהשגרה והשקט יחזרו מהר, גם לתל אביב וגם לדרום"

על המשחק עצמו אמר אבוקסיס: "למרות שאיבדנו סיכוי ריאלי להעפיל לשלב הבא, אנחנו רוצים לסיים את הקמפיין בטעם טוב. אנחנו מודעים ליכולת של היריבה שלנו, שגם ניצחה אותנו בבלומפילד וגם נמצאת בכושר מצוין בליגה הספרדית שהיא אחת הטובות בעולם, אבל אנחנו בטוחים שאפשר להשיג פה תוצאה טובה, גם אם נעלה בהרכב חסר בגלל פציעות והרחקות"

גילי ורמוט הוסיף: "אתלטיקו מדריד זה הקבוצה הכי איכותית בבית. ברור שהיא פייבוריטית בכל מצב, אבל לא באנו לפה לטיול, אלא למשחק שהוא חשוב לכבוד שלנו, של האוהדים ושל המועדון. במשחק כדורגל הכל יכול להתפתח ואני מקווה שנצליח להתגבר על פערי האיכות הללו, אנחנו מאמינים ביכולת שלנו ובהכנה שעשינו למשחק".

אבוקסיס יעבור לשחק במערך של שלושה בלמים, כשזאב חיימוביץ', ניקולה פטקוביץ' ומור שושן יפתחו במרכז ההגנה ואילו המגנים יהיו ג'ון פיינטסיל, שחוזר לסגל לאחר שהושעה מהמשחק נגד עירוני קרית שמונה, ואלירן דנין. ורמוט, שקיבל דקות ראשונות לאחר הפציעה, ישוב להרכב ובחוד יפתח עומר דמארי כחלוץ בודד. אריק דג'מבה דג'מבה המורחק ייעדר.

ההרכב המשוער: אפולה אדל, ג'ון פיינטסיל, זאב חיימוביץ', מור שושן, ניקולה פטקוביץ', אלירן דנין, חנן ממן, רועי גורדנה, גילי ורמוט, טל בן חיים, עומר דמארי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פצח במסע הסברה. אבוקסיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

משחק 50 לסימאונה באתלטיקו, ההרכב המשני יופיע

בעוד הפועל תל אביב כבר סיימה את דרכה במפעל, אתלטיקו מדריד זקוקה לניצחון כדי להבטיח את העפלתה. הקולצ'ונרוס הפסידו במשחק הקודם לאקדמיקה ונעצרו אחרי רצף מרשים של 16 ניצחונות באירופה, אבל זה לא גרם לדייגו סימאונה לסטות מדרכו והוא ממשיך לשלוח למשחקים בשלב הבתים את ההרכב המשני.

רדאמל פלקאו, שלא נכלל בסגל באף אחד מהמשחקים הקודמים במפעל, ינוח גם הפעם וכמוהו גם ארדה טוראן, הקפטן גבי ומרבית השחקנים הבכירים. גם כריסטיאן סבוז'ה רודריגס, שהבקיע את הראשון ב-0:3 בבלומפילד במחזור הראשון, לא צפוי לפתוח ואת מקומו הפעם ימלא סאול הצעיר, שאז נכנס כמחליף. אדריאן יפתח כחלוץ יחיד וגם טיאגו הפורטוגלי, שמועמד לעזוב את אתלטיקו בינואר, יקבל הזדמנות בהרכב.

דייגו סימאונה דיבר במסיבת העיתונאים בעיקר על פלקאו, כשהבהיר: "פלקאו שמח, טוב לו בקבוצה. יש לנו קבוצה תחרותית עם זהות ברורה". המאמן הארגנטינאי יציין מול הפועל תל אביב את משחקו ה-50 על הקווים במדריד, והוא מחזיק במאזן הטוב ביותר מכל קודמיו. "אני שמח על כך, אבל מאמן חי תמיד את המשחק הבא", אמר סימאונה. "במשחק מול הפועל ננסה להמשיך את הקו הרגיל שלנו ולהבטיח את העלייה".

השוער המחליף סרחיו אסנחו, שמשחק דרך קבע באירופה, אמר במסיבת העיתונאים: "המטרה שלנו היא לנצח ולשמור על ראשות הבית. המשחקים באירופה משאירים אותי בכושר משחק, אני שמח ליטול בהם חלק. זה צעד חשוב מבחינתי. אני מקווה שהמאמן ימשיך לסמוך עליי.

הרכב משוער, אתלטיקו מדריד: סרחיו אסנחו, סילביו, קאטה דיאס, חורחה פולידו, דומינגו סיסמה, מריו סוארס, טיאגו, קוקה, ראול גרסיה, סאול, אדריאן.

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. ברני ארדוב
חגיגות יובל עם הכרטיס לשלב הבא? סימאונה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully