וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "ההתלבטות לגבי קלינגר היא גם כלכלית"

במועדון מסבירים שחילוף על הקווים עשוי לפגוע בחיזוק בינואר. שחקן: "ניר מאמן טוב, אבל אי אפשר להחליף 11 שחקנים"

one

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ מתלבט בימים האחרונים בשאלה האם לבצע זעזוע מיידי אחרי המשחק מול הפועל עכו או לחכות לחודש ינואר ולערוך מהפכה בסגל הקבוצה. גורמים בחיפה מנסים לשכנע את הבעלים כי הזעזוע חייב להיות מיידי אם הקבוצה תפסיד לעכו, בזמן שאחרים מבקשים מכץ לבחון את העניין לעומק מכל ההיבטים ולבדוק האם לא כדאי לחכות לינואר כדי לשחרר מספר שחקנים ולהביא אחרים במקומם.

"ההתלבטות היא גם כלכלית" מסביר גורם במועדון. "אם יואב יחליף מאמן זה יגרום להשקעה נמוכה יותר במועד ההעברות בינואר ולכן ההתלבטות. יכול להיות שצריך לפתוח את הכיס בינואר כדי להחליף שחקנים ולא להשקיע את כל הכסף בחילופי מאמנים. לא בטוח שניר זאת הבעיה".

גם השחקנים עסוקים בשאלה האם יהיה זעזוע בשבועות הקרובים או שמא כמה מהם ייאלצו להיפרד מהקבוצה בחלון ההעברות. "אנחנו חייבים שינוי רציני", אמר אחד השחקנים. "זה לא שניר לא מאמן טוב, אבל אי אפשר להחליף 11 שחקנים והמועדון הזה חייב שינוי גדול ומכה בראש כדי שלא נגיע למצב ממנו לא נוכל לחזור". קלינגר עצמו לא מתכוון להתפטר ולסביבתו אמר שהוא מאמין באמת שהוא יוכל להוציא את הקבוצה מהמצב, כשגם בשיחה עם כץ הוא הבהיר זאת לבעלים.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט חנן ממן דורש מהפועל חיפה משכורת וחצי שלטענתו לא שולמו לו. הסאגה נמשכת כשאביו של השחקן ברוך ממן אף נפגש כבר מספר פעמים עם אנשי ההנהלה. במועדון אמרו לאביו של הקשר כי השחקנים מקבלים רק עשר משכורות ולכן הוא צריך לקבל תשלום רק על עשרה ימים מחודש אוגוסט והוא לא זכאי לכסף על חודש יולי.

ממן לא מקבל את הטענה ואף עשוי במקביל לבקש מהקבוצה אחוזים על ההעברה במידה והפועל תל אביב תממש את האופצייה על השחקן ותשלם לחיפה עוד 550 אלף שקלים בנוסף ל-250 אלף שקלים ששולמו על השאלתו לעונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully