וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: דן גרונפלד ואורי קוקיה בספק לבודיוולניק

20.11.2012 / 21:57

השניים פצועים לקראת המפגש מול האוקראינים ביורוקאפ (ד', 19:15, 5+ לייב). דרוקר: "מי שישחק ייתן את המקסימום"

אחרי ניצחון הליגה ביום ראשון מול הפועל חולון, התפנתה הפועל ירושלים להכנות לקראת המשחק שמצפה לה מחר (רביעי, 19:15, ספורט 5+ לייב) מול בודוולניק קייב האוקראינית במסגרת המחזור השלישי של היורוקאפ. בעוד שבליגה המקומית הקבוצה של שרון דרוקר חיברה שני ניצחונות רצופים, במפעל האירופי המצב הרבה פחות טוב ועם פתיחה של שני הפסדים, בירושלים יודעים שהפסד נוסף מול האוקראינים יחסל את הסיכויים להעפיל לשלב הבא.

שחקן הפועל ירושלים דן גרונפלד. קובי אליהו
בספק גדול למשחק מול האוקראינים. דן גרונפלד/קובי אליהו

ההכנה של הקבוצה למשחק מול קייב אינה אופטימלית וייתכן ששרון דרוקר ייאלץ להסתדר מחר ללא דן גרונפלד והקפטן אורי קוקיה. גרונפלד, סובל מפציעה בפרק כף היד, ואילו הקפטן סובל מפציעה בשריר התאומים. מאמן הקבוצה שרון דרוקר, התייחס לסיכוי שהשניים ישחקו ואמר: "שניהם בספק, ויהיה לנו סגל יותר קצר . כל מי שישחק ייתן יותר מהמקסימום". המאמן התייחס ליריבה האוקראינית: "מדובר בקבוצה איכותית מאוד אבל נעשה מולם את הכי טוב שאנו יכולים. אני בטוח שהשחקנים ישחקו עם הלב ועם הנשמה, ויתנו מה שהם יכולים בכדי להישאר במפעל. יש להם שחקנים גבוהים, גם הגארדים. בשביל זה נצטרך להיות יותר מתוחכמים, לשחק חכם. אני מקווה שנוכל לעמוד במשימה הזאת, של לעמוד בחיים".

לפני המשחק מול הפועל חולון, קיימה ההנהלה שיחה עם השחקנים על המצב הביטחוני. היום אף היו נפילות בגוש עציון. לשאלה האם השחקנים שמעו את הפיצוצים השיב דרוקר: "לא,. שוחחתי עם השחקנים והכל בסדר . הם שמעו את האזעקות, זה ברור, אבל אנחנו ממשיכים בשגרה וכך עשינו. השחקנים לא מתלוננים ואין להם בעיות. הם מאה אחוז בתוך המשחק".

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יצטרך להסתדר בסגל חסר. שרון דרוקר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully