וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ג'ון גיבונס מונה למאמן טורונטו בלו ג'ייז

20.11.2012 / 16:52

המאמן שידע לא מעט שערוריות בקדנציה הקודמת בקבוצה (04'-08'), חוזר וינסה להרים את הפרויקט המעניין של הקנדים

הפרויקט הכי מרתק של פגרת הבייסבול עד כה נבנה בטורונטו, שם הבלו ג'ייז החתימו בשבוע החולף שלושה מכוכבי מיאמי מארלינס בעונה שעברה: חוזה רייס, מארק בהרלי וג'וש ג'ונסון וצירפו אליהם מיד לאחר מכן את מלקי קבררה, שעזב את סן פרנסיסקו כשחקן חופשי, לאחר עונה בה הושעה על שימוש בסמים.

החל מהערב (שלישי), לקבוצה המסקרנת מקנדה יש גם מאמן חדש-ישן. ג'ון גיבונס בן ה-50 יוביל את הבלו ג'ייז בעונה הבאה והוא חוזר למועדון אותו אימן בין השנים 2004 ל-2008. במהלך שנותיו של גיבונס בטורונטו, הקבוצה החזיקה במאזן שווה של 305 ניצחונות ו-305 הפסדים והוא המאמן עם מספר הניצחונות השלישי בטיבו בתולדות המועדון. כעת יוכל גיבונס לעבור את בובי קוקס, שצבר 355 ניצחונות בקבוצה ולאחר מכן, את קיטו גאסטון, שבשנות ה-90 ניצח 448 פעמים כמאמן הבלו ג'ייז ואף זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות.

במהלך עונותיו בטורונטו בעשור הקודם, הקבוצה סיימה פעם אחת במקום השני ב-AL מזרח, פעמיים במקום השלישי. הוא מונה באמצע עונת 2004 וסיים עם הקבוצה במקום האחרון בבית ופוטר באמצע עונת 2008, כשהקבוצה במאזן 39:35. לאחר הפיטורים עבר גיבונס להיות מאמן ספסל בקנזס סיטי רויאלס ותפקידו האחרון היה מאמן סן אנטוניו מישנס, קבוצת הפיתוח של סן דייגו פאדרס, בה שיחק בין היתר נייט פרימן, שכיכב במדי נבחרת ישראל במוקדמות ה'וורלד בייסבול קלאסיק'. כעת הוא זוכה להזדמנות נוספת בטורונטו, זאת למרות שהקדנציה הראשונה שלו בקבוצה לוותה בלא מעט שערוריות, כולל עימותים פיזיים עם שיאה הילנברנד וטד לילי.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully