וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקדמיה פרטית

20.11.2012 / 13:30

מאמן אישי. מאמן כושר. מאמן זריזות. מאמן טכניקה. קואצ'ר. פסיכולוג. מנהל טכני. מנתחי מחשב. אביו של יניב שגב, כוכב נבחרת הנערים והפועל תל אביב, מאס בשיטות העבודה הרגילות ("באימוני שעה אי אפשר להיות שחקן"), והקים לבנו אקדמיה. צפו באחד הניסויים המרתקים בספורט

דרור פיקלני

צילום: דרור פיקלני, אבי כהן

עריכה: רן צימט

כל מי שעוקב מקרוב אחרי הכדורגל הישראלי יודע שהתברכנו בכמה כשרונות גדולים מצד אחד, אבל מצד שני בהרבה מקרים נראה שבארץ לא עובדים מספיק כדי לטפח אותם - לא בקבוצות הנערים והנוער, ואפילו לא בקבוצות הבוגרים. מסתבר שיש אנשים שלא רק שהבינו את זה בשלבים מוקדמים מאוד, אלא החליטו לפעול בנושא על דעת עצמם.

במקרה של יניב שגב בן ה-16 מקבוצת נערים א' של הפועל תל אביב, זה מתבטא בהשקעה נדירה שלו ושל אביו באימונים אישיים מכל הסוגים. פרט לפעילויות במסגרת הפועל תל אביב ונבחרת ישראל, שגב עובד עם מאמן כושר אישי, מאמן זריזות, מאמן טכניקה ופסיכולוג ספורט שהוא גם קואצ'ר ומנהל טכני של כל הפרוייקט שנקרא יניב שגב. לאן ההשקעה הזאת תוביל אותו? אף אחד לא יכול להבטיח לו להפוך לכוכב גדול או לעוד שחקן מוצלח בליגת העל, אבל מצד שני עושה רושם שאם יש דרכים נכונות אל הטופ של הכדורגל המקצועני - זו כנראה אחת מהן.

  • עוד באותו נושא:
  • יניב שגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully