וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: שלוש פעמים כי טוב

22.11.2012 / 9:00

חג ההודיה מגיע ומביא עימו שלושה משחקים: דטרויט תארח את יוסטון, RG3 והרדסקינס בדאלאס, הג'טס מחכים לפטריוטס

בשעה טובה, הגיע אחד הימים המהנים של עונת הפוטבול, ערב חג ההודיה (חמישי), שמביא לנו גם השנה, בהתאם למסורת שהחלה ב-2006, משחק פריים טיים שלישי בו יארחו רקס ריאן וניו יורק ג'טס את היריבה הגדולה ניו אינגלנד, בנוסף למשחקיהן של דטרויט (בבית מול יוסטון) ודאלאס (בבית מול וושינגטון), שמשחקות מסורתית בחג האמריקאי מזה עשרות שנים. כל החגיגה הזו תוציא לדרך את המחזור ה-12 של העונה, בו חוזרות כל הקבוצות לפעילות, אחרי שכולן נהנו משבוע החופש שלהן.

מאט שאוב שחקן יוסטון טקסאנס. chris graythen, GettyImages
כמה כוח נשאר לו? מאט שאוב/GettyImages, chris graythen

דטרויט (6:4) - יוסטון (1:9), 19:30, ESPN

השאלה הכי גדולה היא כמה כוח יש ליוסטון. אחרי המשחק המטורף מול ג'קסונוויל, בו הצליחו הטקסאנס לגרד איכשהו ניצחון, הם נאלצו לחצות את המדינה מדרום לצפון וכעת מצפה להם משחק שני בתוך קצת פחות מארבעה ימים. אנדרה ג'ונסון ומאט שאוב, שהובילו את הטירוף ההתקפי מול הג'אגוארס עם מספרים היסטוריים, יצטרכו להתעלות שוב מול הליונס, שדי סיימו את העונה שלהם עם ההפסד הביתי לגרין ביי ביום ראשון. הטקסאנס מובילים כרגע את ה-AFC, אבל לאור העובדה שזה יהיה משחק החוץ הראשון שלהם מבין שלושה רצופים (האחרון יהיה בפוקסבורו), אסור להם לנוח על זרי הדפנה.

מדובר במשחק השלישי בלבד בהיסטוריה בין הקבוצות, כאשר לכל אחת ניצחון בודד. עבור יוסטון תהיה זו הופעה ראשונה בחג ההודיה, בעוד שעבור דטרויט, שמשחקת בקביעות ביום הזה מאז מלחמת העולם השנייה, תהיה זו ההופעה ה-73. הליונס הפסידו בכל שמונה השנים האחרונות בחג ההודיה וינסו לשבור את הנאחס הזה.

התחזית: נלך דווקא עם דטרויט, הטקסאנס עייפים מדי

קלווין ג'ונסון שחקן דטרויט ליונס. Paul Sancya, AP
העונה של דטרויט גמורה, אבל לפחות נזכה לקצת מגהטרון טיים. קלווין ג'ונסון/AP, Paul Sancya

דאלאס (5:5) - וושינגטון (6:4), 23:15, FOX

הקאובויס ממשיכים במרדף הנואש שלהם אחרי הג'איינטס, במאבק על ה-NFC מזרח וכדי שהמרדף הזה לא ייגמר, הם צריכים ניצחון ביתי מול הרדסקינס. וושינגטון נהנתה ביום ראשון מתצוגת על של רוברט גריפין השלישי, שפירק את פילדלפיה עם ארבעה טאצ'דאונים וקטע רצף של שלושה הפסדים. ניצחון חוץ יקבע שוויון במאזנים בין הקבוצות, שעתידות להיפגש שוב ביום האחרון של העונה. דאלאס נאלצה לעבוד קשה מאוד ולחזור מבור גדול כדי לעבור בבית את קליבלנד במשחק האחרון והיא עלולה לשלם על שאננות דומה מול הרדסקינס הלוחמניים, שהגנת המסירה שלהם, אחת החלשות בליגה, תקווה לא לאפשר לטוני רומו יותר מדי חופש פעולה.

זה יהיה המשחק ה-105 בין שתיים מהיריבות העתיקות בליגה, הקאובויס ניצחו בשישה מבין שבעת המפגשים האחרונים. המאזן המחפיר של וושינגטון במשחקי חג ההודיה עומד על שישה הפסדים וניצחון בודד, כאשר משחקם האחרון בחג גם כן היה בדאלאס, ב-2002 והסתיים בהפסד 27:20. הקאובויס, שמשחקים בחג ההודיה מאז 1966, יקיימו את משחקם ה-45 בחג וינסו לנצח בפעם השישית בשבע השנים האחרונות.

התחזית: למרות שדאלאס אוהבת להרוס לעצמה, הפעם זה לא יקרה. קאובויס

רוברט גריפין השלישי שחקן וושינגטון רדסקינס. Patrick Semansky, AP
אחרי המשחק המושלם, רוברט גריפין ינסה להמם את דאלאס/AP, Patrick Semansky

ניו יורק ג'טס (6:4) - ניו אינגלנד (3:7), שישי, 3:20

ה-AFC מזרח כבר כמעט שהוכרע סופית לטובת הפטריוטס, שמובילים בשלושה משחקים על פני שלוש היריבות שלהם לבית. למרות זאת, משחק שלהם מול הג'טס הוא תמיד מעניין ולא מעט עיניים יופנו לכיוון התקפת האורחים, שהתפוצצה עם 59 נקודות על אינדיאנפוליס, אבל איבדה למספר שבועות את רוב גרונקובסקי הנהדר, ששבר את ידו לקראת סיום אותו משחק ביום ראשון. הסילונים, לשם שינוי, מגיעים למשחק במצב רוח מרומם, אחרי שניצחו בפעם הרביעית העונה ועל הדרך עצרו רצף של שלושה הפסדים. אחד המשחקים היותר טובים של הג'טס העונה היה בפוקסבורו, שם הם נכנעו לפטריוטס רק בהארכה ואחרי מאבק גדול ובהתחשב במשחקים שעוד נותרו להם העונה, קצת ריכוז עוד עשוי להכניס אותם לפלייאוף, אבל הדרך לשם חייבת להתחיל במשחק הזה. ניו אינגלנד, שמציגה העונה גם התקפת ריצה לא רעה, תנסה להשתמש בה מול הגנת הריצה של הג'טס, שנמצאת במקום ה-30 בליגה. טום בריידי לעומת זאת, צפוי להתקשות יותר מול הגנת המסירה הרביעית בטיבה ומן העבר השני, מארק סאנצ'ז יקווה לזכות לכמה רגעי חסד מול ההגנה החלשה של האורחים.

שתי הקבוצות שיחקו וניצחו בחג ההודיה לפני שנתיים. לג'טס יש ארבעה ניצחונות ושלושה הפסדים בהיסטוריית המשחקים שלהם בחג, המאזן של ניו אינגלנד הוא 2:2. ניו אינגלנד ניצחה בשלוש הפעמים האחרונות ששתי הקבוצות הללו נפגשו.

התחזית: הפטריוטס יכולים להרשות לעצמם להפסיד, הג'טס ממש לא. ניו יורק

פוטבול בוואלה! ספורט

ביל בליצ'ק, ניו אינגלנד פטריוטס, רקס ריאן, ניו יורק ג'טס. רויטרס
כשרקס ריאן וביל בליצ'יק נפגשים, תמיד שמח/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully