וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מעוניינת באופיר דוידזאדה

20.11.2012 / 11:15

המגן השמאלי של באר שבע זוכה להערכה גדולה של המאמן יוסי אבוקסיס. מחזיקת הגביע עשויה להציע תמורתו כסף ושחקנים

צילום ועריכה: דרור פיקלני

הפועל תל אביב מעוניינת במגן השמאלי של הפועל באר שבע אופיר דוידזאדה ובוחנת את האפשרות להחתים אותו בינואר. מחזיקת הגביע עדיין לא פנתה רשמית לבאר שבע, אך המאמן יוסי אבוקסיס, שמאוד מעריך את יכולותיו של המגן בן ה-21, ישמח לראות אותו מגיע למתחם חודורוב.

דוידזאדה מחזיק בחוזה לעוד ארבע שנים בבירת הנגב וכרגע ספק גדול אם אלישע לוי יסכים לוותר על שרותיו של המגן, מה שעשוי להביא את הפועל תל אביב להציע לבאר שבע שחקנים מעבר לפיצוי כספי. בסביבתו של המגן טוענים שעדיין מוקדם לדבר על חלון העברות בינואר ובכלל מעריכים כי הסיכויים לעסקה כזו לא גבוהים, גם בגלל ההערכה הגדולה לה דוידזאדה זוכה בקבוצתו הנוכחית, אך יחד עם זאת לא שוללים מעבר של המגן צפונה.

דוידזאדה בן ה-21 גדל בהפועל באר שבע ועלה לקבוצה הבוגרת בעונת 2009/10. את הופעת הבכורה שלו בליגת העל ערך בפברואר 2010, במשחק בו הקבוצה הובסה 4:1. כעבור כחצי שנה ערך הופעת בכורה בנבחרת הצעירה ומאז הוא חבר קבוע בסגל שלה, כשעד עכשיו הוא לבש את המדים הלאומיים 10 פעמים. לפני כחודש קיבל זימון בכורה לסגל הנבחרת הבוגרת לקראת המשחק נגד לוקסמבורג, אבל לא שותף.

בתוך כך, הפועל תל אביב המריאה הבוקר למדריד לקראת המשחק שלה נגד אתלטיקו מדריד ביום חמישי (20:00) במסגרת המחזור החמישי והלפני אחרון בבית ב' בליגה האירופית. האדומים איבדו סיכוי להעפיל לשלבי הנוק אאוט ועל כן טוטו תמוז, וואליד באדיר ואריק דג'מבה דג'מבה (מורחק) לא המריאו לבירת ספרד.

אופיר דוידזאדה שחקן הפועל באר שבע (שמאל) מול שלומי לוי שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
אבוקסיס ישמח לראות אותו נוחת במתחם חודורוב. דוידזאדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully