וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ערב קשה לשיקגו. ולאלכס סמית'

סן פרנסיסקו מחצה את הברס 7:32. הקוורטרבק הפצוע של הניינרס ראה את מחליפו קולין קייפרניק קורא תיגר על המשרה

סן פרנסיסקו (2:1:7) - שיקגו (3:7) 7:32

אלכס סמית' ישב וראה איך המשרה שלו הולכת ונהיית פחות בטוחה מרגע לרגע. הקוורטרבק הפותח של סן פרנסיסקו החמיץ את משחק המאנדיי נייט הלילה (בין שני לשלישי) מול שיקגו בגלל זעזוע מוח, ואת הקסדה הבכירה קיבל לראשונה קולין קייפרניק בן ה-25. וכמה שהוא ניצל את ההזדמנות.

הניינרס פירקו את הברס עם 0:20 כבר במחצית הראשונה, כשקייפרניק מדייק ב-12 מ-15 מסירות ל-184 יארד, בדרך לערב פנטסטי של 16 מ-23 ל-243 יארד ו-2 מסירות לטאצ'דאון (ורנון דייויס ומייקל קרבטרי). סמית', רק לשם המחשה, עבר את ה-243 יארד רק פעם אחת העונה.

מנגד, הברס חסרו את ג'ייק קאטלר המזועזע מוחית אף הוא, אבל בניגוד למוליכת ה-NFC מערב, גורלה של שיקגו עם קוורטרבק מחליף היה מר. ג'ייסון קמפבל נכנס לתפקיד וסבל מערב מחריד - מחצית של 21 יארד בלבד הראתה לאן נושבת הרוח, בדרך לשורה גועלית של 14 מ-22 ל-107 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים אוויריים.

סן פרנסיסקו להטה בכל החזיתות. דווין הסטר החזיר כדורים בעיקר אחורה, וההגנה היתה בטירוף. אלדון סמית' סגר ערב מופרע של 5.5 הפלות קוורטרבק, ושבר את שיא המאנדיי נייט בתחום זה - של ג'ארד אלן ממינסוטה. בכך הגיע סמית' ל-28 הפלות ב-26 משחקים בקריירה - אף שחקן לא השיג מספר כזה ב-26 ההופעות הראשונות שלו בליגה.

ב-11 המאבקים האחרונים בין שתי הקבוצות, ידה של המארחת היתה על העליונה. שיקגו, כדי להצדיק את הסטטיסטיקה, לא פיתחה שום משחק התקפה. על קמפבל כבר קראתם, וגם בתחום הקרקע (מאט פורטה עם 63 יארד) לא נרשמו חריכות מיותרות. הברס ינסו להתאושש בשבוע הבא, במשחק לא קל בבית מול מינסוטה. סן פרנסיסקו יוצאת לניו אורלינס עם לא מעט ביטחון, וגם עם התלבטות לא קלה בכלל בעמדת הקוורטרבק.

ג'ים הארבו שחקן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Mark Terrill, AP
מאמן סן פרנסיסקו ג'ים הארבו. צרות טובות/AP, Mark Terrill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully