וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה: שביט אלימלך עוזב

זה היה בלתי נמנע: האדומים מסרו ש"לא נוצר חיבור בין אבוקסיס לעוזרו, ננסה לשלב אותו בתפקיד אחר". אסי דומב צפוי להחליפו

one

הפועל תל אביב הודיעה היום (שני) על פיטוריו של עוזר המאמן שביט אלימלך. מהמועדון נמסרה הודעה שבה נאמר ש"לאחר חודש וחצי של עבודה, במהלכה לא נוצר חיבור מתאים בין המאמן לעוזרו, הוחלט במועדון על סיום תפקידו של שביט אלימלך בקבוצת הבוגרים. ההנהלה תעמוד בכל ההתחייבויות כלפי שביט ותנסה לשלבו ולהשתמש בכישוריו בתפקיד אחר במועדון".

ההודעה של הפועל לא הפתיעה אף אחד במועדון, מפני שכבר למעלה מחודש דיווחנו בוואלה! ספורט על המתח בין השניים, לאור היחסים הלא טובים ביניהם מהעבר. כזכור, שביט אלימלך החל את תפקידו כעוזר מאמן תחת ניצן שירזי, אבל מאז שיוסי אבוקסיס מונה לתפקיד במקומו של שירזי, שעזב עקב מצבו הבריאותי, נרשמה בין השניים מתיחות. בקבוצה קיוו שעם הזמן השניים ילמדו לעבוד ביחד, אבל לאחר שהתברר שזה לא עומד לקרות, החליטו לשחרר את אלימלך מתפקידו.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב עם שביט אלימלך. ברני ארדוב
עוד סמל הלך. אלימלך ואבוקסיס, ברגע שמייצג את התקשורת ביניהם/ברני ארדוב

כבר כשאבוקסיס נכנס לתפקיד, הוא רצה לראות את אסי דומב כעוזרו ולא את אלימלך. חוסר שביעות הרצון של אבוקסיס גבר בעיקר לאחר פגרת הנבחרת, שכן תוכנית העבודה שהשאיר לקבוצה לא בוצעה במלואה על ידי עוזרו. הדבר הביא ליחסים רעועים עוד יותר, שכן כבר בשבוע וחצי האחרונים ניסה אבוקסיס להחתים את דומב בצורה מופגנת. אלימלך לא ימריא עם הקבוצה למדריד, למשחק מול אתלטיקו במסגרת הליגה האירופית, ולמעשה סיים את חלקו בקבוצה הבוגרת.

יש לציין שעל פי מקורביו של ניצן שירזי, הוא בתהליכי החלמה בימים האלה, ויש סיכוי שיחזור לאמן. בסוף החודש אמור שירזי לעבור בדיקה נוספת, שתבהיר את מצבו. אם יימצא שהוא בריא וכשיר לחזור, הנהלת הפועל עלולה למצוא את עצמה במצב מבלבל ולא נוח, וגם שירזי עלול למצוא את עצמו ללא תפקיד בקבוצה הבוגרת.

שחקני הקבוצה ישובו להתאמן היום אחרי יום המנוחה אתמול, וייצאו מחר לספרד לקראת המשחק מול אתלטיקו מדריד ביום חמישי בליגה האירופית. נראה כי אבוקסיס יעלה בהרכב מאולתר ולא יסכן חלק גדול משחקניו המובילים בכדי למנוע עייפות ולהשאיר אותם טריים למשחק בשבוע הבא מול הפועל באר שבע, שיתקיים באיצטדיון בנתניה בשל שזרוע החורף שיעבור בלומפילד. לאור העובדה שלהפועל אין סיכויים לעלות שלב ,נראה כי לא ממש שמחים בקבוצה מהיציאה למשחק, אך מתנחמים בעובדה שהשחקנים הזרים ירגישו בטוחים יותר בספרד.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully