וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהטילים במגרש לטילים בשדה הקרב

יצחק סולומון

18.11.2012 / 21:39

מתן נחמני מהפועל עפולה סיים משחק בגביע וקיבל צו 8: "כולם מתקשרים כדי לחזק אותי. מקווה שזה יסתיים מהר ככל האפשר"

שעות ספורות אחרי שכבש צמד לזכות הפועל עפולה במשחק גביע המדינה נגד חצור הגלילית בשישי שעבר, גויס שחקן עפולה, מתן נחמני (24) בצו 8 בגלל המלחמה בדרום. מסתבר שלנחמני יש מקצוע לא שגרתי: טכנאי טילי נ"ט.

"הקפיצו אותי בשעה 20:00, נסעתי ישר לבסיס המילואים שלי באזור המרכז", הוא משחזר, "למען האמת הייתי די מופתע שקראו לי. לא חשבתי, למרות שיש לי מקצוע מבוקש בצבא. פעם ראשונה בחיים שאני בצו 8", אומר החלוץ שרק לפני שנה השתחרר משירות צבאי סדיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כולם מתקשרים אלי, שולחים הודעות, מחזקים אותי, מאחלים שאחזור הביתה בשלום". מתן נחמני, משמאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

נחמני ממשיך: "עברתי הכשרה בסדיר. אמנם בשירות הסדיר הייתי במעבדה, אבל במילואים אני עם החטיבה שלי בשטח. אם צה"ל יחליט להיכנס לעזה ותהיה תקלה כלשהי בטילים, אני צריך לתת להם מענה, לטפל בבעיות, לתקן".

לפני שיצא למילואים התקשר למאמן ירון הוכנבוים לעדכן אותו, אלא שהמאמן שומר שבת ולא עונה לטלפונים. במוצאי שבת נחמני כבר לא היה זמין. ביום ראשון הגיע הוכנבוים לאימון, ושאל את השחקנים אם שמעו מנחמני. "הוא טכנאי טילים בצבא", הפתיעו אותו.

- נחמני, אתה בקשר עם הקבוצה?

"כן, דיברתי עם ירון, כולם מתקשרים אלי, שולחים הודעות, מחזקים אותי, מאחלים שאחזור הביתה בשלום, שאשמור על עצמי. למזלי השבוע אין לנו ליגה, אני מקווה שהסיפור הזה יסתיים מהר ככל האפשר, ואהיה כשיר לשחק במשחק הקשה בעוד שבועיים נגד טבריה בחוץ".

  • עוד באותו נושא:
  • מתן נחמני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully