וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סנדרלנד ניצחה 1:3 את פולהאם

מערכת וואלה! ספורט

18.11.2012 / 19:36

אחרי מחצית משעממת, קיבלנו ארבעה שערים ב-20 דקות כשפלטשר, קוויאר וססניון סידרו לחתולים השחורים ניצחון שני

ספורט 2

סנדרלנד הוכיחה הערב (ראשון) שהיא יכולה להיות יצירתית ובעיקר קבוצה אטרקטיבית אם היא רק רוצה. הקבוצה של מרטין אוניל השיגה את ניצחונה השני העונה (והראשון בחוץ) על פולהאם השאפנית, שהגיעה להתמודדות מהמקום התשיעי אחרי שסיימה בכל שלושת המשחקים האחרונים שלה בתיקו, וניצחה 1:3 במשחק שאפשר היה להתחיל אותו מהמחצית השנייה אם תרצו. עבור סנדרלנד זה היה הניצחון השני בהיסטוריה בקרייבן קוטג' (הראשון הושג אי שם ב-2008, והסתיים באותה תוצאה).

סטיבן פלטשר שחקן סנדרלנד עם לי קאטרמול. GettyImages
תחילתה של דרך חדשה? שחקני סנדרלנד פלטשר וקטרמול חוגגים/GettyImages

האירוע הבולט במחצית הראשונה היה הכניסה הפראית של ברדה אנגלנד מפולהאם, שגלש לרגליים של לי קטרמול וראה את הכרטיס האדום. שתי דקות לאחר מכן דמיאן דאף מצא את דימיטאר ברבאטוב, אבל הבעיטה של הבולגרי נעצרה. אבל שום דבר לא הכין אותנו למחצית השנייה הפוריה שראינו.

סנדרלנד ניצלה את היתרון שלה, וחמש דקות בלבד מפתיחת המחצית השנייה התקפה מתפרצת הסתיימה בשער ענק: סטיבן פלטשר קיבל כדור מצוין מאדם ג'ונסון, שעט קדימה, נותר באחד על אחד מול מארק שוורצר, ובעט פנימה לפינה השמאלית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ברדה אנגלנד שחקן פולהאם מקבל כרטיס אדום. Julian Finney, GettyImages
כניסה פראית. אנגלנד רואה את האדום/GettyImages, Julian Finney

בדקה ה-60 מלאדן פטריץ' החמיץ הזדמנות טובה להשיג שוויון, אבל שתי דקות לאחר מכן הוא הבקיע אחרי שכדור רוחב שהעביר לו דאף מצא את הרשת ונכנס פנימה כדי לקבוע 1:1. הקצב המטורף הזה נמשך ושלוש דקות לאחר מכן קרלוס קוויאר התרומם מצוין לכדור קרן ונגח פנימה כדי להשיב לחתולים השחורים את היתרון. נגמר? ממש לא. סנדרלנד המשיכה לעשות מה שהיא רוצה על המגרש, וסטפן ססניון קיבל כדור מפלטשר ושיגר פצצה מחוץ לרחבה שפגעה בקורה ונכנסה פנימה.

בזכות הניצחון, סנדרלנד מטפסת למקום ה-15 ועוצרת מעט את הסחף, בעוד פולהאם נשארת במקום התשיעי בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully