וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "צריך לתת לנוריץ' קרדיט על המלחמה שלהם"

מערכת וואלה! ספורט

18.11.2012 / 7:00

מאמן מנצ'סטר יונייטד לא חיפש תירוצים אחרי ההפסד לקנריות. וויגן מאשימה את סוארס ב"דריכה", מאנצ'יני מעודד מסיטי

ספורט 2

המחזור ה-12 בפרמיירליג נפתח עם הניצחון הגדול של ארסנל על טוטנהאם, 2:5 בדרבי הלונדוני. אולם, המנצחת הגדולה של המחזור הזה היא האלופה מנצ'סטר סיטי, שהביסה את אסטון וילה וניצלה את ההפסדים המפתיעים של מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, כדי לכבוש את המקום הראשון בליגה לראשונה העונה. בעוד שצ'לסי הפסידה במגרש הקשה של ווסט ברומיץ', השדים האדומים התארחו אצל נוריץ מהתחתית והפסידו 1:0 באחד המשחקים הכי מפתיעים שנראו השנה.

כריסטופר לי שחקן נוריץ' סיטי חוגג שער. GettyImages
הפתעה אדירה. כריסטופר לי מנוריץ'. צילום:/GettyImages

"זה מאוד מאכזב להפסיד משחק כזה, אבל אנחנו חייבים לתת קרדיט לנוריץ', על הדרך שבה הם שיחקו, על המלחמה שלהם על כל כדור ועל האופן שבו הם עשו הגנה". כך פירגן אלכס פרגוסון לנוריץ הקטנה שהדהימה את הקבוצה שלו.

במחזור הקודם, הצליחה יונייטד לחזור מפיגור 2:0 לניצחון על אסטון וילה, אבל הפעם לא הייתה לקבוצה של פרגוסון תשובה למלחמה שהציגה נוריץ. פרגי התייחס לכך ואמר: "למרות שהחזקנו הרבה מאוד זמן בכדור, לא הגענו למספיק מצבים כמו תמיד וזה בהחלט לא היה הערב שלנו. אני תמיד מאמין בקבוצה שלי, יש לנו מסורת נהדרת ושחקנים נפלאים שרגילים לכבוש בדקות הסיום, אך הפעם לא הצלחנו לעשות את זה".

בצד השני, שמחה גדולה השתחררה בנוריץ' בסיום המשחק. מעבר להישג של הניצחון עצמו, הקנריות, שפתחו את העונה בצורה רעה מאוד, רשמו משחק חמישי ברציפות ללא הפסד. כריס האטון, המנג'ר שהגיע בקיץ לקבוצה, אמר בסיום המשחק הגדול של קבוצתו: "העובדה שאנחנו בתקופה כל כך טובה, נותנת לנו ביטחון וההישג שלנו הוא יוצא מהכלל. זו הרגשה נהדרת לנצח קבוצה כמו מנצ'סטר יונייטד, אבל בכל זאת, מדובר רק בשלוש נקודות. בתחילת העונה היו לנו כמה משחקים טובים שבהם לא לקחנו נקודות, וזה חשוב שעכשיו אנחנו מצליחים גם להשיג את הנקודות".

האטון, הזהיר את חניכיו משאננות בהמשך: "אנחנו בהחלט מאושרים, אבל אנחנו חייבים להמשיך לשחק את המשחק שלנו ולהישאר באותה רמה, כי אם לא נמשיך באותה יכולת אנחנו נפסיד ואני לא רוצה שזה יקרה. חייבים להמשיך באותה הדרך בה התחלנו במחזורים האחרונים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מנצ'סטר סיטי קרלוס טבס חוגג. AP
חזרו לכושר של העונה שעברה. סיטי/AP

* רוברטו מאנצ'יני נהנה לא רק מהחזרה של מנצ'סטר סיטי למקום הראשון, אלא בעיקר מהיכולת של קבוצתו ב-0:5 מול אסטון וילה, במחזור מושלם עבור קבוצתו, שראתה את יונייטד וצ'לסי מועדות. "שיחקנו מצוין, והגענו להמון מצבים", אמר מאנצ'יני, "והאמת היא שאנחנו יכולים לשחק אפילו יותר טוב. אני מקווה שאנחנו חוזרים ליכולת שלנו מהעונה שעברה. התחלנו לעשות שינוי במחזורים האחרונים, ונראה שזה משתלם".

אגוארו וטבס כבשו צמד כל אחד, ומאנצ'יני יודע: "זה חשוב מאוד שהחלוצים שלנו כבשו שישה שערים בשני המשחקים האחרונים, וזה מעודד אותי להמשך".

* לואיס סוארס ממשיך בעונה המופלאה שלו, כשכבש צמד בניצחון של ליברפול 0:3 על וויגן. "אנחנו לא רק לואיס סוארס", אמר ברנדן רוג'רס על הקבוצה שלו, "סוארס רק מסיים את העבודה הקשה. אל תבינו אותי לא נכון, הוא חלוץ נהדר, אבל להרבה קבוצות יש חלוצים שכובשים הרבה ונותנים תמורה. אנחנו קבוצה, ולואיס הוא חלק גדול ממנה". לגבי מדיניות הרכש, אמר רוג'רס: "בואו נראה מה יהיה בינואר".

מנגד, מנג'ר וויגן רוברטו מרטינז האשים את סוארס בדריכה על דייויד ג'ונס. "היה לו מזל גדול", אמר מרטינז, "זו הייתה דריכה, והשופט לא ראה את זה. זה לא היה מהלך של שחקן גדול".

* מנג'ר צ'לסי רוברטו די מתאו התאכזב מההגנה שלו אחרי ההפסד 2:1 לווסט ברומיץ': "מבחינה הגנתית אנחנו לא מספיק טובים אם אנחנו סופגים במשחק כזה שני שערים. לחשוב שהיינו צריכים להבקיע שלושה שערים בשביל לנצח את המשחק הזה זה פשוט מטורף. אנחנו יכולים לשחק טוב יותר בהגנה. אנחנו מנסים למצוא את האיזון הנכון, ולהמשיך לייצר הזדמנויות בהתקפה, אבל להיות יותר יציבים בהגנה".

* קפטן אברטון פיל נוויל עלול להיעדר חודשיים בעקבות ניתוח בברך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully