וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "הייתה הרבה לחימה ורצון של השחקנים"

מאמן הפועל ת"א היה מרוצה אחרי ה-0:1 בקרית שמונה. תמוז: "לא הולך לנו לאחרונה". בכר: "לא הגענו למספיק מצבים"

צילום: אדריאן הרבשטיין

אחרי תקופה קשה מאוד, הצליחה הפועל תל אביב לרשום הערב (שבת) ניצחון ליגה שני ברציפות ופעם שנייה ברציפות 0:1. האדומים ניצחו את עירוני קרית שמונה בחוץ, במסגרת המחזור העשירי בליגת העל, בזכות שער של טוטו תמוז כבר בדקה השלישית. בעקבות הניצחון, נצמדה הקבוצה של יוסי אבוקסיס למכבי תל אביב עם 21 נקודות. הקבוצה של ברק בכר שוב מוכיחה שהדבר הכי יציב אצלה הוא חוסר היציבות.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
"אני לא חזיר". אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס אמר לאחר המשחק: "הנענו טוב יותר את הכדור במחצית השנייה. לא הגענו להרבה הזדמנויות, אבל אני לוקח את הנקודות מהמשחק הזה. ביום נורמלי, המתפרצות שלנו היו צריכות להיכנס. אני חושב שגם היה צריך להיות פנדל ואדום שהיה גומר את המשחק, אבל אני לא חזיר. הייתה הרבה לחימה ורצון של השחקנים. אמרתי להם או שאנחנו נוסעים לקרית שמונה ומשחקים כמו גברים או שאנחנו לוקחים את הנוער". על המצב במדינה אמר אבוקסיס: "זה לא פשוט. כישראלים, זה קשה אז מה יגידו זרים. אני מבין אותם. אני מקווה שיהיה לנו ביטחון לאומי שזה הדבר החשוב ביותר".

טוטו תמוז: "כל החבר'ה הרוויחו את זה היום. קרית שמונה קבוצה מאומנת ומצויינת. עברנו שבוע לא קל ואני מקווה שתהיה המשכיות לזה. לא הייתה יכולת גבוהה היום, אבל זו תקופה בה פחות הולך לנו. אין ספק שזו תקופה לא קלה אבל נהיה חזקים ונעבור את זה ביחד. יש לנו צוות מקצועי טוב שעוזר לנו לשמור על ראש נקי, ואני מאחל לעם ישראל שנהיה ביחד ונעבור את זה".

מאמן עירוני קרית שמונה ברק בכר: "קשה לנו לשחק מול הגנה צפופה וראינו את זה היום. לא הגענו למספיק מצבים במשחק שאנחנו שולטים בו, אבל ראיתי שיפור גדול במשחק שלנו ואני מאוד אופטימי ומאמין שיהיו תוצאות בהמשך. יש תקופות כאלה שמאוד רוצים ומתלהבים אבל הכדורים לא נכנסים. לא אמרתי שום דבר לשופט. לדעתי היה פנדל אבל אני לא רוצה לדבר על השופטים. פספסנו הזדמנות לייצר המשכיות היום וחבל".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully