וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מלקי קבררה בדרך לטורונטו

17.11.2012 / 9:00

הבלו ג'ייז ממשיכים להתחזק ואחרי הטרייד עם מיאמי, הם בדרך לצרף גם את קבררה, שהושעה בעונה שעברה על שימוש בסמים

לא ברור מה עבר על ראשי טורונטו בלו ג'ייז מאז שהסתיימה העונה, אבל בקנדה החליטו ללכת על הכל, ובענק. הקבוצה שסיימה את העונה החולפת רק במקום הרביעי ב-AL מזרח, עם מאזן 89:73, ואף איבדה לפני כחודש את מאמנה ג'ון פארל, שעבר לבוסטון רד סוקס, נכנסה לטירוף בימים האחרונים במטרה ברורה לכבוש את הבית ואולי אף את הליגה כולה.

שלושה ימים בלבד לאחר שסיכמה על טרייד ענק עם מיאמי, במסגרתו נחתתו בטורונטו כמעט כל כוכבי הקבוצה מפלורידה, כולל חוזה רייס, מארק בהרלי וג'וש ג'ונסון, הגיעה הלילה (בין שישי לשבת) הקבוצה לסיכום עם האאוטפילדר מלקי קבררה, על חוזה לשנתיים תמורת 16 מיליון דולר, כך על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית.

קבברה בן ה-28 הפך לשחקן חופשי בתום העונה הנוכחית, שלוותה כמובן בכתם ענק עבורו. ב-113 משחקים במדי האלופה המיועדת סן פרנסיסקו ג'איינטס הוא הכניס 60 ריצות באחוזים נהדרים של 34.6 ואף נבחר ל-MVP של משחק האולסטאר שנערך ביולי, אולם ב-16 לאוגוסט הוא נתפס על שימוש בטסטוסטרון והושעה על ידי הליגה ל-50 משחקים ללא שכר. גם לאחר שהסתיימה ההשעייה, סירבו הג'איינטס להחזירו לקבוצה ולמעשה לא איפשרו לו לקחת חלק במסע האליפות.

כעת, השחקן ששיחק במדי היאנקיז בראשית הקריירה ולאחר מכן הופיע גם באטלנטה וקנזס סיטי עד שהגיע למפרץ, עובר לקבוצתו החמישית בחמש העונות האחרונות, בתנאי שיעבור את המבדקים הרפואיים בקבוצה. "אם הכל יילך כשורה, מלקי יהיה בלו ג'יי", אמר גורם המקורב לעסקה. עם ליינאפ אשר כלל בעונה שעברה את צמד המפציצים אדווין אנקרנסיון וחוזה באוטיסטה, נראה שהבלו ג'ייז מכוונים הכי גבוה שיש.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully