וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - רמת השרון: בנין לא מגלה את הקלפים

המאמן לא תירגל הרכב לקראת המשחק (שבת, 18:00), שחקנים זה מעלה את הרמה". ליפנייה: "אסור לעצור את החיים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בשני המפגשים היחידים שהתקיימו בין מכבי נתניה לבין רמת השרון במסגרת ליגת העל, המאזן עומד על ניצחון לכל קבוצה. בשני המקרים ניצחה קבוצת החוץ.

* מכבי נתניה כבשה שבעה שערים בלבד העונה. רק הפועל חיפה הבקיעה פחות ממנה בליגת העל.

* רמת השרון תגיע למשחק אחרי שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון וצבירת נקודה אחת מתשע אפשריות.

* מכבי נתניה ספגה שלוש שלישיות בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה

לואיג'י צ'נאמו שוער מכבי נתניה. מגד גוזני
ספג שלוש שלישיות בחמשת המשחקים האחרונים. צ'נאמו/מגד גוזני

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

בנתניה עברו שבוע לא פשוט כאשר השחקנים יצאו מהמשחק מול בני יהודה שפופים במיוחד והצוות המקצועי נאלץ להסתדר מיום ראשון עד יום רביעי ללא שלושה משחקני החלק האחורי ששהו עם הנבחרות. יחד עם זאת, בנתניה היו מרוצים מאוד מהקצב באימון אתמול.

קובי דג'אני לא התאמן מיום שני לאחר שהתלונן על כאבים ודראגן צ'ראן צפוי לפתוח במקומו, כשגם עומר צלישר בתמונת ההרכב. שחקנים בנתניה אמרו כי ללא קשר לפציעה, דג'אני נראה עצבני מתחילת העונה ושבאחד מהאימונים הוא אף תיקל בחריפות את ארנון טמיר שרק חזר מפציעה. "קובי עצבני", אמר אחד מהשחקנים, "לא ברור מה קורה אבל נראה שמאז שהוא הבין שהוא לא יעבור למכבי חיפה אחרי שהיא רצתה אותו, יצאה לו קצת הרוח מהמפרשים. זה לא טוב לקבוצה כי אנחנו צריכים בתקופות כאלה שחקנים שינהיגו".

לואיג'י צ'נאמו, שסובל מכאבים בגב יפתח מחר בשער כאשר סרג' לופו, שנעדר גם כן מהאימון אתמול, אמור לפתוח בעצמו אם הכאבים מהם הוא סובל לא יחמירו. בנתניה עדיין מתלבטים בין עידן שריקי לאחמד סבע בחוד. "דיברו כל השבוע שיהיה מהפכה אבל על סמך מה אמרו את זה אם לא היה שום תרגול בהרכב?", אמר שחקן בקבוצה, "בסך הכל לפי האימונים האחרונים ברור שכל אחד יכול למצוא עצמו בהרכב או לחילופין בחוץ וזה רק מעלה את הרמה של כולם".

עירוני רמת השרון:

רמת השרון תגיע לאצטדיון החדש בנתניה במסגרת המחזור העשירי, כאשר נכון לכתיבת שורות אלה ברמת השרון, שם נשמעה אזעקה בצהריים, מקווים שההתאחדות תקבל החלטה לבטל את המחזור. שחקניה הזרים של הקבוצה נלחצו מהאזעקה, אך מהר מאוד קיבלו הסברים ובשלב זה נרגעו. סביטי ליפנייה אמר: "עברתי את זה גם כששיחקתי בצפון... זה לא נעים, אבל אני מאמין שבעוד כמה ימים הכל ייגמר ויהיה שקט. אין מה לעשות, אסור לעצור את החיים בגלל זה".

בנוגע לקטע המקצועי הקבוצה צפויה לפתוח בהרכב התקפי יותר כאשר אור אוסטווינד צפוי לחזור להרכב על חשבונו של יורדן מילייב שיירד לספסל. מילייב מתח שריר באימון אתמול, אך נראה כי בכל מקרה צפוי היה לרדת לספסל ומשה אבוטבול יוסט לקישור האחורי במקומו. בהתקפה מתלבט הצוות המקצועי בין רן יצחק לאדריאן פרננדס ואף שוקל אפשרות לעלות עם שניהם בהרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אור אוסטווינד שחקן עירוני רמת השרון (שמאל) מול אושרי רואש שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
ההפתעה בהרכב רמת השרון? אור אוסטווינד/קובי אליהו

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: עמרי בן הרוש

הבלם הצעיר חייב להתחיל להוכיח שהוא המנהיג העתידי של מכבי נתניה. האוהדים מחשיבים אותו לשחקן אהוב וגם בצד המקצועי בן הרוש הראה בשנה שעברה שיש לו הרבה מה לתרום. עכשיו, כשהקבוצה לא משיגה את התוצאות המצופות וקובי דג'אני לא משחק, בן הרוש חייב לקחת את המושכות.

עירוני רמת השרון: משה אבוטבול

מי שהיה אולי השחקן המרכזי של רמת השרון בעונה שעברה, חוזר מחר לתפקידו הטבעי כבעל הבית בקישור האחורי. רמת השרון בתקופה קשה והוא יצטרך הרבה אחריות ויכולת לדחוף את הקבוצה כדי לצאת מהמיני-משבר אליו נכנסה.

מגן מכבי נתניה עמרי בן הרוש לפני מגן מ.ס אשדוד עופר ורטה. מגד גוזני
צריך להנהיג. בן הרוש/מגד גוזני

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, עמית שומוביץ', עמרי בן הרוש, עידו לוי, טובארנו פינאס, דראגן צ'ראן (עומר צלישר), בן בנימין, יוסי שבחון, ירדן כהן,סרג' לופו (עלי חטיב), אחמד סבע ( עידן שריקי).

עירוני רמת השרון: גל ניר, קובי מוסא, יניב לביא, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, עשהאל בן שבת, משה אבוטבול, ברוך דגו, אסי בלדוט, אדריאן פרננדס, רן יצחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully