וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: חוזר חס וחלילה

16.11.2012 / 10:14

בפאלו החזירה פאנט לאנדזון, מיאמי קיקאוף, אבל מעבר לזה לא קרה יותר מדי עד שהבילס ניצחו 14:19, בפתיחת המחזור ה-11

בפאלו (6:4) - מיאמי (6:4) 14:19

המשחק הזה לא הבטיח גדולות ונצורות מלכתחילה, אבל הרבע הראשון שלו בהחלט נתן סיבות לאופטימיות. הבעיה היא שאחרי 15 דקות מרתקות מצד שתי הקבוצות, הן נרדמו, חזרו ליכולתן הרגילה וסיפקו עוד משחק חלש בעונה חלשה, בסיומו הבילס יצאו עם ידם על העליונה ופחות או יותר גמרו את העונה של הדולפינס.

כאמור, הטירוף החל כבר מהרגע הראשון, כשאחרי דקה וחצי מיאמי הרחיקה כדור היישר לידיו של לאודיס מקלווין, שהחזיר אותו 78 יארד, כל הדרך לאנדזון. ריאן לינדל כבש שער שדה וקבע 0:10, אבל מיאמי לא ויתרה ומיד לאחר השער, מרקוס ת'יגפן התעלה על מקלווין והחזיר קיקאוף ל-96 יארד, כדי לצמק.

משם והלאה לא זכינו ליותר מדי, כשלינדל משחיל עוד שלושה שערים עד למחצית ומוריד את הבילס ב-7:19. בחצי השני ההתקפה של בפאלו לא עשתה כלום וסיימה עם אפס נקודות, אבל ההגנה הצליחה לעצור את האורחים מפלורידה, שהסתפקו בטאצ'דאון של דבון באס בתפיסה לשני יארד, באמצע הרבע הרביעי. למיאמי היו עוד שני כדורים, אבל ריאן טניהיל המבולבל נחטף בשניהם והמשחק נשאר בצפון ניו יורק.

המספרים מגלים את המשחק החלש שהיה: ריאן פיצפטריק עם 168 יארד, בלי טאצ'דאון או איבוד, סי ג'יי ספילר עזר עם 91 יארד על הקרקע, סטיבי ג'ונסון תפס ל-79. טניהיל, מלבד צמד האיבודים, מסר לטאצ'דאון ול-141 יארד בלבד ב-50 אחוזי דיוק. משחק מזעזע של דניאל תומאס (33 יארד) ובעיקר רג'י בוש (20 יארד בעשרה ניסיונות) על הקרקע, בוודאי שלא עזר.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully