וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מיגל קבררה ובאסטר פוזי זכו בתואר ה-MVP

16.11.2012 / 1:46

שני נציגי הפיינליסטיות בוורלד סירייס זכו בתארים. קבררה הקדים במירוץ צמוד את מייק טראוט, פוזי זכה בלי בעיה ממשית

למייק טראוט, הרוקי של לוס אנג'לס איינג'לס, הייתה עונה מדהימה, ולא רק בקנה מידה של שחקן השנה הראשונה בליגה. בכל עונה אחרת הוא היה, כנראה, גם הופך ל-MVP של ה-AL. איתרע מזלו, ודווקא השנה הוא התחרה מול זוכה הטריפל קראון. ולזוכה טריפל קראון מפסידים, בדרך כלל, את התואר.

מיגל קבררה מדטרויט טייגרס זכה הלילה (בין חמישי לשישי) בתואר ה-MVP של החטיבה, לאחר שצבר 22 מ-28 קולות הבוחרים למקום הראשון, לפני טראוט שקיבל את ששת הקולות האחרים. קבררה רשם העונה הישג נדיר בדמות הטריפל קראון הראשון בליגה לאחר 45 שנה, כשהוביל בכל שלוש הקטגוריות המשמעותיות - אחוזי חבטה (33), הומראנס (44) והכנסות רצים (139). בנוסף, הוא סייע לקבוצתו להגיע לוורלד סירייס, שם הובסה על ידי סן פרנסיסקו ג'איינטס.

רבים ניבאו שלא יהיה קל למיגי לזכות מול טראוט, שרשם 182 חבטות ב-32.6 אחוזים, ירה ל-30 הומראנס, הכניס 83 רצים הביתה וגנב 49 בסיסים. בסופו של דבר, זה אפילו לא היה קרוב. ככה זה כשאתה חובש כתר משולש.

מיגל קבררה שחקן דטרויט טייגרס. Leon Halip, GettyImages
ניצח לאחר קרב עיקש. קבררה/GettyImages, Leon Halip

ב-NL הבחירה הייתה פשוטה יותר. אחרי עונת רוקי אדירה שהסתיימה בזכייה של סן פרנסיסקו בוורלד סירייס ב-2010, באסטר פוזי נפצע פציעה קשה ברגלו והחמיץ את מרבית 2011. בעונה החולפת הוא שחזר את 2010 ושוב הצעיד את הג'איינטס לזכייה בתואר. על כך הוא קיבל את מלוא ההערכה מהבוחרים, כשקטף 27 מ-32 הקולות האפשריים למקום הראשון וזכה בלי בעיות בתואר ה-MVP של החטיבה.

פוזי סיים עונה מפלצתית עם 33.6 אחוזי חבטה, 24 הומראנס ו-103 הכנסות רצים. הוא הקדים את ריאן ברון ממילווקי ואת אנדרו מקאצ'ן, האאוטפילדר המצוין של פיטסבורג.

באסטר פוזי שחקן סן פרנסיסקו ג'איינטס. Ezra Shaw, GettyImages
כשהוא טוב זה נגמר בתואר. פוזי/GettyImages, Ezra Shaw

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully