וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בוטל המשחק בין מכבי פתח תקוה ומכבי הרצליה

17.11.2012 / 19:23

בהתאחדות ביטלו את המשחק לאחר האזעקה בגוש דן. שחקן במכבי פ"ת: "היו צריכים לבטל גם את משחקה של מכבי ת"א"

בצל ההסלמה במצב הבטחוני בדרום הארץ, הליגה הלאומית נמשכת והגיעה אל המחזור העשירי שלה. לאחר ששני משחקים שהיו מיועדים להתקיים היום (שישי) נדחו בשל המצב: הפועל אשקלון - בית"ר תל אביב רמלה והפועל ירושלים - מכבי יבנה, נדחה הערב (שבת) גם המשחק המסקרן בין מכבי פתח תקוה ומכבי הרצליה. ההחלטה התקבלה כרבע שעה אחרי האזעקה שנשמעה אחר הצהריים בגוש דן.

גורמים רבים בכדורגל הישראל הביעו פליאה לנוכח ההחלטה. "לכאורה, זה נראה לא טוב. אם ביטלו את המשחק שלנו, היו צריכים לבטל גם את המשחק של מכבי תל אביב", הודה הערב שחקן במכבי פתח תקוה. "העניין הוא שהמשחק שלנו לא מושך קהל ולא מסוקר בצורה דומה. לדעתי ההתאחדות ובעיקר המשטרה ניסו להוכיח ששגרת החיים נמשכת כרגיל". יש לציין כי חלק מהשחקנים הביעו פליאה לנוכח העובדה שההחלטה לגבי קיום שני המשחקים לא הייתה זהה.

לפיכך התקיימו עד כה שני משחקים בלבד במחזור, כשבמוקד היה המשחק בו הפועל רעננה גברה על הפועל ראשון לציון 0:2. הכח עמידר רמת גן ובני לוד נפרדו ב-0:0. עדיין לא ברור מה יעלה בגורל המשחקים שאמורים להיערך ביום שני: מכבי אחי נצרת מול הפועל נצרת עילית, הפועל כפר סבא נגד הפועל פתח תקוה וסקציה נס ציונה תפגוש את מכבי אום אל פאחם.

שחקן הפועל רעננה, קובי חסן. ברני ארדוב
הגיע מאופס. קובי חסן/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - הפועל רעננה 2:0

הקבוצה של תומר קשטן התאוששה מההפסד למכבי פתח תקוה במחזור הקודם ועלתה זמנית למקום הראשון בטבלה. ראשון לציון לעומת זאת, ממשיכה להתרסק וזה היה ההפסד השלישי שלה ברציפות. חלק מהאוהדים המעטים שהגיעו למשחק אף קראו לאייל לחמן להתפטר לאורך המשחק.

בצל ההסלמה במצב הבטחוני והעובדה שהאזעקות וגם הטילים כבר הגיעו לגוש דן, למשחק בראשון לציון הגיעו כ-100 צופים בלבד. הנחמה הייתה שהם נהנו ממשחק כדורגל בקצב טוב, כששתי הקבוצות מגיעות למצבים לא רעים במחצית הראשונה ומגדילים לעשות רז כהן ואיתי אלקסלסי, שהדביקו כדורים למשקוף של אוהד כהן.

רעננה פתחה את המחצית השנייה בצורה טובה יותר ואחרי 14 דקות גם באה על שכרה. ממאדו צ'אם הקדים את ניל אברבנל שיצא רע מאוד לכדור גובה, הכדור נחת אצל קובי חסן וזה שלח אותו מתוך הרחבה לרשת החשופה. 0:1 לרעננה. בדקה ה-75 זה כבר 0:2 ושוב חסן הוא הכובש, הפעם בנגיחה אחרי הגבהה איכותית של עדי נמני.

המאמן המנצח, תומר קשטן, אמר בסיום: "תהיה נדנדה עוד הרבה פעמים. אנחנו קבוצה חזקה, אבל לא יוצאים בהצהרות. הבקענו היום שני שערים יפים ועם קצת יותר דיוק התוצאה הייתה יכולה להיות יותר גבוהה"

שחקן הפועל ראשון לציון, איתי אלקסלסי, מול שחקן הפועל רעננה, ממאדו צ'אם. ברני ארדוב
הדביק כדור למשקוף. אלקסלסי מימין/ברני ארדוב

הכח עמידר רמת גן - הפועל בני לוד 0:0

אחרי שהפסידה שני משחקים ברציפות, הקבוצה הביתית אמנם הצליחה לעצור את הסחף, אבל עלתה רק מקום אחד בטבלה והיא עדיין עמוק בתחתית. בני לוד חסרת היציבות נעצרה מצידה אחרי שני ניצחונות רצופים ופספסה הזדמנות טובה להתקרב לצמרת הגבוהה.

מכבי פתח תקוה - מכבי הרצליה (נדחה)

בסביבות השעה 16:30, כשעה וחצי לפני שריקת הפתיחה המיועדת, החליטו בהתאחדות לכדורגל לבטל את המשחק שאמור היה להיערך באצטדיון בראשון לציון. ההחלטה התקבלה מספר דקות לאחר האזעקה שנשמעה ברחבי גוש דן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully