וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא צרפתי: "צריך לבטל את כל המחזור בשבת"

15.11.2012 / 11:59

קשרה של הפועל חיפה התייחס למצב הקשה בדרום. על המשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים: "הניצחון על אשדוד נתן לנו אנרגיות"

one

אחרי שהשיגה ניצחון דרמטי במחזור החולף מול מ.ס אשדוד, הפועל חיפה ממשיכה בהכנותיה למשחק מול בית"ר ירושלים, כאשר ברקע כמובן המצב הקשה בדרום, שמעסיק את השחקנים. גיא צרפתי, הקשר שהגיע בקיץ מהפועל פתח תקווה ועבר תקופה דומה בקרית שמונה, התייחס למצב הקשה ואמר: "צריך לבטל את המחזור בשבת אם המצב ימשיך ככה. זה לא פייר שאנחנו שמחים ומתאמנים ושחקנים אחרים יושבים במקלטים. כדורגל זה שואו לקהל ואם המצב יימשך צריך לעשות הכל כדי לבטל את המחזור".

לגבי המשחק מול בית"ר, אמר הקשר: "הולך להיות משחק מעניין וקשה. הנצחון מול אשדוד צריך לתת לנו אנרגיה. הרמה והאיכות עלו השבוע באימונים. מבחינה אישית אני חושב שהדרך לקבל מקום בהרכב היא להוכיח שאתה ראוי בדקות שאתה משחק".

לרשותו של ניר קלינגר צפוי לעמוד סגל מלא במשחק בטדי. עאהד עזאם ערך אימון קל בלבד, לאחר ששיחק אתמול במשחק של הנבחרת הצעירה מול בלארוס. גם עדי שלג ערך אימון קל לאחר שקיבל מכה חזקה ברגל באימון אתמול, אך גם הוא יהיה כשיר למשחק החשוב בשבת. למרות הניצחון במחזור החולף, הקבוצה של ניר קלינגר עדיין ממוקמת במקום האחרון בליגה. בקבוצה מקווים להשיג שלוש נקודות, שעשויות להעלות אותם מעל הקו האדום, לראשונה מזה תקופה ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully