וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב, ישיר בוואלה!: מכבי תל אביב-מלאגה

15.11.2012 / 8:40

המשחק ישודר בוואלה! ובאפליקציות האייפון והאייפד. גיא פניני דרוך לקראת ההתמודדות: "צריך להמשיך את קו העלייה"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב תנסה לשמור על המאזן המושלם שלה ביורוליג, כשתפגוש הערב את מלאגה ( (חמישי, 21:00, שידור ישיר בוואלה! ובאפליקציות האייפון והאייפד). דיוויד בלאט ביקש מהשחקנים לשים דגש במיוחד על נושא הריבאונד, בשל החוזק של הספרדים מתחת לסלים. בלאט ביקש משחקניו להכתיב קצב מהיר במשחק. במכבי סימנו את הספרדים כיריבה הכי חזקה שלהם בבית וניצחון מול מלאגה, יקבע את מעמדם של הצהובים בראשות הבית.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ביקש להכתיב קצב מהיר. דיוויד בלאט/ברני ארדוב

אחד השחקנים שמציגים יכולת משופרת במשחקים האחרונים של הצהובים הוא גיא פניני, קפטן הצהובים, שנשמע דרוך לקראת המשחק: "אנחנו לא מסתכלים על המאזן שהשגנו ועל מה שעשינו, אלא תמיד עם הפנים למשחק הבא. אפשר להגיד שהמשחק מול מלאגה הוא המשחק הכי חשוב של העונה עד כה, כי זה משחק על המקום הראשון, וזו המטרה שלנו בבית הזה. אין מקום טוב יותר לשחק משחק כזה מאשר פה, בנוקיה ואני מקווה שנציג כדורסל טוב ונצליח לנצח".

על השאלה מה השתנה בשתי הקבוצות מאז המפגש הקודם, אמר פניני: "קודם כל עבר זמן, הם היו קבוצה חדשה כמונו, אני בטוח שהם עובדים קשה והשתפרו, אבל מצד שני כך גם אנחנו. לקראת המשחק עשינו את ההכנה הרגילה, ראינו גם את הטעויות שעשינו במשחק הראשון מולם. אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו ולהמשיך את קו העלייה שלנו ולנצח כאן בבית. העיקר שהקהל יהנה ונציג משחק טוב".

על ההתמודדות מול שחקני הפנים של מלאגה הוסיף הקפטן: "יש לנו במכבי 5-6 גבוהים כשהם משחקים הם נותנים את הכל וזה הכי חשוב, אין לנו גוף כמו שנה שעברה עם סופו, אבל יש לנו יתרונות אחרים, החברים יותר מהירים וזריזים, אנו מתאימים את עצמנו לשחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי תל אביב, גיא פניני, מול שחקן סיינה, מריו קאסון. ברני ארדוב
מוכן למשימה מול הספרדים. גיא פניני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully