וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא אסולין: "אנחנו נבחרת בלי אגו. נהיה מוכנים ליורו"

14.11.2012 / 20:10

קשר הנבחרת הצעירה גילה את סוד ההצלחה. המאמן גיא לוזון: "היינו טובים במחצית הראשונה". דאבור: "יש לנו מטרה"

מגד גוזני

נבחרת ישראל הצעירה סגרה שנה ללא הפסדים במשחקי ההכנה שלה ליורו 2013 שייערך כאן בארץ בקיץ הבא, כשניצחה 0:2 באצטדיון טדי את נבחרת בלארוס. מונס דאבור (25) ועמרי אלטמן (90) כבשו לאחר מבצעים קבוצתיים יפים והנבחרת שוב סיפקה רגעים של כדורגל מהנה. בעוד שבועיים בדיוק תיערך הגרלת שלב הבתים של היורו, בו תדע ישראל מי תהיינה היריבות שלה.

שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל חוגגים שער. מגד גוזני
ממשיכים לחגוג. שחקני הנבחרת הצעירה/מגד גוזני

גיא לוזון, מאמן הנבחרת הצעירה, סיכם: "במחצית הראשונה היינו טובים מאוד. הבקענו שער יפה שכלל צירופים יפים ומסירה לעומק. במחצית השנייה שיחקנו הרבה פחות טוב. אנחנו קבוצה שצריכה שטחים כדי לרוץ. היריבה שלנו רוב הזמן התגוננה גם כשהיא הייתה בפיגור. יש עוד הרבה מקום לשיפור, אבל אנחנו נמשיך לנצח כמו בכל המשחקים האחרונים. אנחנו מגיעים למצבים ושולטים במשחק".

על היריבות שהנבחרת פגשה במסגרת ההכנה שלה, אמר לוזון: "שיחקנו נגד יריבות מצוינות כמו צרפת, אוקראינה, רוסיה ואנגליה. כרגע זו הנבחרת שהייתה יכולה לבוא, ובפברואר ובמרץ נשחק מול היריבות הטובות באירופה. זה עוד שלב בהכנה".

גיא אסולין הוסיף: "באנו מוכנים למשחק, אנחנו מתכוננים ליורו וכל משחק כזה עוזר לנו להיות יותר טובים. אנחנו נבחרת בלי אגו ועובדים קשה אחד בשביל השני. החלטתי לא לעבור ניתוח בשלב כזה של העונה בסנטאנדר, ועכשיו אני צריך לחזור לקבוצה ולהתחיל לבוא לידי ביטוי שם. זו הרגשה מיוחדת לשחק בטדי, זו פעם ראשונה שלי כאן".

מונס דאבור: "אנחנו נלמד להשתפר מהמשחק הזה למשחקים הבאים ומקווה שנהיה מוכנים ליורו. אני חושב שאני עובד מאוד קשה כדי להיות שחקן הרכב בנבחרת הצעירה, וכך גם במכבי תל אביב שם יש סגל יותר רחב. אני אמשיך לעבודה קשה כדי להיות שחקן הרכב גם במכבי. יש לנו מטרה עם הנבחרת ונקווה שיהיה בסדר בהמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גיא אסולין שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל. מגד גוזני
התרגש בטדי. גיא אסולין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully