וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צדביטה זאגרב הדהימה את ז'לגיריס קובנה

הקרואטים הנחילו הפסד ראשון לז'לגיריס עם 106:108 אחרי 2 הארכות. פאו ניצחה 68:79 את ריאל, ניצחונות לבארסה וצסק"א

אימג'בנק GettyImages

משחקי הסיבוב השני של שלב הבתים הראשון ביורוליג נפתחו הערב (חמישי) עם ערב גדוש של עשרה משחקים כשבמוקד המשחק המרתק בו ניצחה פנאתינייקוס 68:79 את ריאל מדריד החזקה באואקה. בבית ב' סיינה המתאוששת ניצחה 73:75 בברלין את אלבה, שהפתיעה אותה בסיבוב הראשון. ז'לגיריס קובנה ספגה את הפסדה הראשון העונה ביורוליג, כשנכנעה לצדביטה זאגרב אחרי שתי הארכות, 108:106, ובבית ד' הצליחה צסק"א מוסקבה להתאושש מהפסד הבכורה במפעל, עם 62:71 על ריטאס וילנה בעוד ברצלונה דרסה 66:86 את באמברג.

סטפון לאזמה שחקן פנאתינייקוס (למעלה) מול מרכוס סלוטר שחקן ריאל מדריד. GettyImages
רשם משחק מצוין. לאזמה/GettyImages

בית א'

פנאתינייקוס - ריאל מדריד 68:79

אמנם היוונים רשמו בינתיים קמפיין מאכזב מאוד, אבל במחזור השישי הם כבר נראו כמו קבוצה אחרת לחלוטין מזו שהובכה במחזור שעבר על ידי חימקי מוסקבה בבית. פנאתינייקוס רשמה משחק נהדר וניצחה 68:79 את ריאל מדריד, שהוליכה את הבית עד היום. היוונים אמנם פתחו את המשחק לא טוב וסגרו את הרבע הראשון בפיגור 16:12, אבל ניצחו בזכות רבע שני מעולה של 19:30. סטפון לאזמה סיים את המשחק עם 15 נקודות ו-8 ריבאונדים, אנדי פאנקו קלע 14 והוסיף 8 ריבאונדים, סופוקליס שחורציאניטיס אכזב עם 2 נקודות ו-3 ריבאונדים. בריאל הצטיין קרלוס סוארס עם 16 נקודות, ג'ייסי קארול הוסיף 9.

חימקי מוסקבה - פנרבחצ'ה/אולקר 70:71

הניצחון הענק ביוון בשבוע שעבר סידר לחימקי מוסקבה דרך סלולה לעבר הטופ 16 והיום היא בעצם עלתה לשם. קלווין ריברס קלע סל ניצחון אחרי רבע אחרון צמוד והרוסים ממשיכים לעשות חיל. ריברס הוליך את הקבוצה המקומית עם 14 נקודות ו-ויטאלי פרידזון הוסיף 12. 17 נקודות של דייויד אנדרסן לא עזרו לטורקים.

לובליאנה - קאנטו 79:81

כנראה שהקבוצה הסלובנית צריכה לפגוש את קאנטו יותר. לובליאנה רשמה את הניצחון השני שלה במפעל השנה, גם הפעם מול קאנטו לאחר 79:81 דרמטי במיוחד לאחר ששתי קליעות עונשין של יאקה בלאזיץ' בדקה האחרונה סידרו לה את הניצחון. קאנטו עם מאזן 4:2. אלכס טיוס, שחקן נבחרת ישראל, קלע תשע נקודות וקלט 5 ריבאונדים. בלאזיץ' המצוין הוביל את קלעי המארחת עם 30 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דייויד מוס שחקן סיינה (ימין) מול אלברט מירלאס שחקן אלבה ברלין. Regina Hoffmann, GettyImages
סיינה עם ניצחון שלישי ברציפות. מוס/GettyImages, Regina Hoffmann

בית ב'

אלבה ברלין - סיינה 75:73

נראה שאחרי פתיחה קטסטרופלית, שכללה שלושה הפסדים ברציפות, האימפריה האיטלקית מתחילה להתאושש מהמהפך שעברה בקיץ. סיינה רשמה ניצחון שלישי ברציפות, עם 73:75 בחוץ על אלבה ברלין, שהפסידה משחק בית שני ברציפות בהפרש של שתי נקודות אחרי שעשתה את זה במחזור האחרון מול מכבי תל אביב. את הגרמנים הוביל דיאון תומפסון עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים, בובי בראון הצטיין אצל האורחת עם 21 נקודות ו-6 אסיסטים, דניאל האקט קלע את סל הניצחון 14 שניות לסיום וסיים עם 12.

פרוקום גדיניה - שאלון 76:70

ארזם לורבק שחקן ברצלונה (שמאל) מול בוסטיאן נכבאר שחקן באמברג. Reinhold Eckert, GettyImages
רשם עוד משחק נהדר. לורבק/GettyImages, Reinhold Eckert

בית ד'

באמברג - ברצלונה 86:66

הקבוצה הקטלאנית ממשיכה להוכיח שהיא בינתיים המרשימה ביותר מכל השאר באירופה. ברצלונה, שהביסה במחזור הקודם את צסק"א מוסקבה ברוסיה, שמרה על מאזן מושלם גם אחרי המחזור השישי ועוד בבית קשה מאוד. ברצלונה דרסה 66:86 את באמברג האומללה, שקלעה 24 נקודות בלבד במחצית הראשונה. פיט מייקל הוביל את בארסה עם 17 נקודות, ארזם לורבק הוסיף 14 וחואן קרלוס נבארו סיים עם 13. את הגרמנים הוביל בוסטיאן נכבאר עם 18 נקודות אחרי שהיו לו כבר 17 במחצית.

דווקא המארחת פתחה טוב יותר ועלתה כבר ל-10:14, בארסה חזרה לעצמה ובסיום הרבע זה היה 22:23 לטובתה. את הרבע השני פתחה ברצלונה בצורה חלומית ועלתה ל-24:31 אחרי נקודות של אנטה טומיץ'. בארסה המשיכה להיראות מצוין וסגרה את המחצית ב-42:47. המחצית השנייה כבר הייתה שייכת רק לקבוצה של צ'אבי פסקוואל, שסגרה את המשחק עם 66:86.

ריטאס וילנה - צסק"א מוסקבה 71:62

שבוע אחרי שספגה תבוסה ביתית מול ברצלונה, הצליחה האימפריה הרוסית לחזור לנצח עם 62:71 מרשים מאוד בחוץ על ריטאס וילנה. אטורה מסינה נהנה מיום מצוין של סוני ווימס, שהוביל את קלעי צסק"א עם 19 נקודות ו-6 ריבאונדים. מילוש תאודוסיץ' הוסיף 13 נקודות. ליאון ראדוסביץ' הוביל את קלעי ריטאס עם 17 נקודות, אך הליטאים עם מאזן 5:1.

הרוסים פתחו נהדר עם 0:6 כשסשה קאון תופר שש נקודות. הליטאים הגיבו עם שמונה נקודות משלהם ובהמשך עלו ל-8:10 כשמינדאוגס קטלינאס קולע שבע נקודות. בסוף הרבע זה 14:16 לריטאס ואחרי נקודות של ארון ג'קסון מצסק"א. גם הרבע השני היה צמוד מאוד, כשבסיומו צסק"א מצליחה לעלות ליתרון 32:33 אחרי נקודות של ויקטור חריאפה. ברבע השלישי סוני ווימס הנהדר התעורר וגם חריאפה ומילוש תאודוסיץ' כששתי קליעות עונשין של ננאד קרסטיץ' קובעות 46:53 בתום הרבע השלישי. ב-10 הדקות האחרונות צסק"א רק הלכה והגדילה את הפער כשתאודוסיץ' וסוני ווימס בולטים מעל כולם ובסוף זה 62:71 לצסק"א.

פרטיזן בלגרד - בשיקטאש 72:87

סוני ווימס שחקן צסק"א מוסקבה (ימין) מול רנלדאס סייבוטיס שחקן ריטאס וילנה. Robertas Dackus, GettyImages
רשם משחק נהדר. ווימס מימין/GettyImages, Robertas Dackus

בית ג'

צדביטה זאגרב - ז'לגיריס קובנה 106:108 (אחרי שתי הארכות)

עם כל הכבוד למכבי תל אביב, ריאל מדריד ופנאתינייקוס, המשחק המטורף של הערב הגיע דווקא מאולם דרזאן פטרוביץ' בזאגרב. ז'לגיריס, שהגיעה במומנטום מדהים אל המשחק] פתחה מצויין, טסה ליתרון 19:28 בסיום הרבע הראשון, ונראתה בדרכה הבטוחה לניצחון נוסף. אבל שצדביטה, שכבר הוכיחה העונה שלא צריך לבטל אותה סתם כך, חוללה מהפך, ובעזרתו של ברייסי רייט בערב נהדר מחוץ לקשת, הגיעה אל הרבע האחרון ביתרון 3. ז'לגיריס חזרה להוביל, ו-9 שניות לסיום העלה מרקו פופוביץ' את קבוצתו ל-3 הפרש. אלא ששלשה ענקית של רייט על הבאזר, שלחה את המשחק להארכה.

יאנקונאס השתלט על המשחק בהארכה והוביל את ז'לגיריס ליתרון 4, 27 שניות לסיום, אבל רייט שוב החזיר שוב את צדביטה, ושלשה של אילייבסקי יחד עם דאנק גדול של מיקאל ג'לאבל קבעו 100:100, והמשחק הלך להארכה שניה. שם כבר השחקנים החלו ליפול מהרגליים, ומי שניצל זאת עד תום היה ולאדו אילייבסקי שהעלה את זאגרב ליתרון 2 בדקה האחרונה, לפאייט וג'אבר החטיאו שלשות קריטיות, וצדביטה חגגה ניצחון ענק ודרמטי.

מיקל ג'לאבל הוליך את קלעי צדביטה עם 23 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים, וברייסי רייט הוסיף 20 (4 מ4-6 לשלוש). את ז'לגיריס הוליך דריוס לאברינוביץ' עם 24 נקודות (10 מ-13 ל-2), מרקו פופוביץ' קלע 19.

רימאס קאוקינס שחקן ז'לגיריס קובנה (ימין) מול מירו בילאן שחקן צדביטה זאגרב. GettyImages
פשוט משחק ענק. צדביטה עוצרת את ז'לגיריס וקאוקינאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully