וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואל רזבוזוב נבחר ליו"ר ועדת הספורטאים החדש

הג'ודוקא לשעבר יחליף את חליקה אחרי שנבחר ע"י הספורטאים האולימפים. במליאת הוועד יכהנו גם קולגנוב, ויגדורצ'יק ויקותיאל

יואל רזבוזוב נבחר היום (רביעי) ליושב ראש ועדת הספורטאים שיהיה נציגם בהנהלת הוועד האולימפי, כך עלה מבחירות שנערכו בהשתתפות 21 מתוך 92 הספורטאים שהשתתפו באתונה, בייג'ינג, לונדון ובמשחקי החורף בסולט לייק סיטי, טורינו ו-ואנקובר.

15 ספורטאים הגישו את מועמדותם לוועדת הספורטאים, כשבסופו של דבר נבחרו תשעה חברים ומהם שתי ספורטאיות: רזבוזוב, אלכס אברבוך, אלכס שטילוב, מיכאל קולגנוב, גל יקותיאל, אניה גוסטמלסקי, אנסטסיה גלושקוב, שחר צוברי ורחלי ויגדורצ'יק. ועדת הספורטאים גם קבעה את ארבעת נציגיה במליאת הוועד האולימפי: רזבוזוב, קולגנוב, ויגדורצ'יק ויקותיאל.

יואל רזבוזוב ג'ודאי ישראלי מודיע על פרישה. ברני ארדוב
15 ספורטאים הגישו את מועמדותם לוועדת הספורטאים, רזבוזוב מונה/ברני ארדוב

רזבוזוב ישמש בתפקידו כיו"ר ועדת הספורטאים בארבע השנים הקרובות. אגב, הוועדה היוצאת כללה את את מיקי חליקה כיושב ראש, תומר אור, גוסטמלסקי, גלושקוב, אריק זאבי, אייתי מגידי, יעקב מנשירוב, רזבוזוב וערן גרומי. את הבחירות ניהלה ועדת בחירות בהשתתפות חליקה.

יושב ראש הוועד האולימפי בישראל צבי ורשביאק אמר לאחר הבחירות: "הוועד האולימפי בישראל רואה חשיבות רבה בשיתופם של ספורטאים שייצגו את המדינה במשחקים האולימפיים לקידום הספורט האולימפי בישראל. יש לכל אחד ואחת מהם יכולת לתרום ולסייע, ואני מקווה שאכן הוועדה החדשה תהיה פעילה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חליקה היה חלק מוועדת הבחירות. חליקה, אפרים זינגר, ערן גרומי ועו"ד גיל עטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully