וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: דג'אני מחוץ להרכב, חטיב וצ'ראן בפנים?

הקשר לא התאמן השבוע בצורה סדירה לקראת רמת השרון בטענה לכאבים. שריקי וירדן כהן נמצאים גם כן בתמונת ה-11

one

מכבי נתניה ממשיכה לנסות ולמצוא פתרונות למשבר שבו היא נמצאת. במסגרת השינויים, קובי דג'אני צפוי למצוא את עצמו מחוץ להרכב ביום שבת למשחק מול עירוני ניר רמת השרון, זאת לאחר שהקשר לא התאמן כל השבוע בטענה לכאבים. מאמן נתניה טל בנין אמנם לא תרגל הרכב עד היום, אך שחקנים בקבוצה אמרו כי ברור שדג'אני שלא התאמן לא יפתח בשבת.

שחקן מכבי נתניה, קובי דג'אני. ברני ארדוב
השחקנים לא מתפלאים. קובי דג'אני/ברני ארדוב

מלבד הוצאתו הצפויה של הקשר שלא ערך גם היום את אימון השחרור שהתקיים, נראה שעשויים להיות עוד כמה שינויים בהרכב, כשעלי חטיב ודרגאן צ'ראן יקבלו כנראה מקום בהרכב. גם עידן שריקי נמצא בתמונת ההרכב, כשמחר (חמישי) עם חזרתם של עמית שומוביץ', עמרי בן הרוש ועידו לוי מהנבחרת הצעירה, צפוי בנין לתרגל לראשונה הרכב.

שחקני ההגנה של הנבחרת הצעירה צפויים לפתוח למרות שלא התאמנו עם הקבוצה, כשליאוניד קרופניק שוב לא יעלה. אורי שטרית חזר להתאמן בצורה חלקית עם שאר הקבוצה, אך לא צפוי לקחת חלק במשחקים הקרובים. שחקנים בנתניה אמרו על כך שלמרות שהשחקן ספג ביקורות, הוא חסר לקבוצה. ירדן כהן שב גם כן להתאמן אחרי שלא התאמן אתמול בגלל כאבים והוא נמצא בתמונת ההרכב. היום ערכה נתניה אימון שחרור ומתיחות בלבד זאת לאור העובדה שלשחקנים לא היה יום חופש השבוע ובמועדון לא רצו להעמיס עליהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully