וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ניו יורק ג'טס רמסו את טים טיבו: "הוא נוראי"

14.11.2012 / 15:34

מעל לתריסר שחקנים של ניו יורק ג'טס הביעו תמיכה בסנאצ'ז וטינפו את המחליף: "אנחנו לא מסתכלים עליו כאל קוורטרבק"

טוב, אז מתברר שיש מקום שבו הטיבומאניה עדיין לא שולטת. וזה דווקא בתוך חדר ההלבשה של ניו יורק ג'טס. ב"ניו יורק דיילי ניוז" התפרסמה הבוקר כתבה שבה תוקפים יותר מתריסר שחקני הג'טס את הקוורטרבק טים טיבו באופן חסר תקדים. בעיניהם, הוא פשוט לא טוב מספיק.

"הוא נוראי", אמר שחקן הגנה פותח בקבוצה. למרות שטיבו עצמו טען העונה שהוא עבד על מנת להשתפר, אף אחד מהשחקנים שדיבר עם העיתון לא חלק את אותן טענות. שחקנים בקבוצה אמרו שלא ראו שום שיפור ביכולתו מאז שעבר לג'טס במארס האחרון. ועכשיו, במאזן עלוב של 6:3, הדעות נשארו זהות: טיבו הוא לא האיש שיוביל את הקבוצה. וזאת למרות שאחוז ההשלמות של הקוורטרבק הפותח מארק סאנצ'ז הוא הנמוך בליגה - 52 אחוז - ומספר האיבודים האוויריים שלו ברד זון - 4 - הוא הגבוה ביותר בליגה.

טים טיבו שחקן ניו יורק ג'טס. Elaine Thompson, AP
"המרוץ אפילו לא קרוב, וכל שאר הקוורטרבקים אצלנו יודעים את זה. יש לי המון ביטחון במארק, וזה לא שיש לנו ברירה אחרת". טים טיבו/AP, Elaine Thompson

מאמן הקבוצה רקס ריאן תמך בסאנצ'ז לאורך כל הדרך, והבטיח שיפתח לאורך כל העונה. הגארד מאט סלאוסון, שגם תמך בסאנצ'ז בכל שלבי העונה, הבהיר שיוצא USC הוא הקוורטרבק הטוב בקבוצה. "זה אפילו לא קרוב", אמר סלאוסון. "כל שאר הקוורטרבקים אצלנו יודעים את זה. יש לי המון ביטחון במארק, וזה לא שיש לנו ברירה אחרת". כשנשאל על שני הקוורטרבקים האחרים בקבוצה - טיבו וגרג מקלרוי - הצהיר סלאוסון שלג'טס יש רק קוורטרבק מחליף אחד. "יש לנו את גרג, ויש לנו אתלט", אמר. כשנשאל האם טיבו צריך להיות באיזשהו שלב הקוורטרבק הפותח, השיב: "אני באמת צריך לענות על זה?". ושחקן אחר אמר: "אנחנו בכלל לא מסתכלים עליו כאל קוורטרבק".

גם שחקנים שהחמיאו ליכולות ספציפיות אצל טיבו, בכל זאת העדיפו את סאנצ'ז כפותח. את התקופה של מספר 15 בדנבר הם מגדירים כנס, והוסיפו: "להיות תלויים בנסים? אתה לא יכול לשחק בדרך הזו".

במחזור הקרוב הג'טס יפגשו את הראמס, ויקוו לתפוקה כלשהי מהעמדה הכי חשובה במשחק.

טים טיבו עם מארק סאנצ'ז במשחק של ניו יורק ג'טס. Matt Rourke, AP
אין תחרות? טים טיבו ומארק סאנצ'ז/AP, Matt Rourke

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully