וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי, 21:00, שידור ישיר בוואלה!: מכבי ת"א-מלאגה

14.11.2012 / 19:15

הצהובים פוגשים את יריבתם העיקרית על הפסגה. בלאט: "משחק שעשוי לקבוע" (שידור גם באפליקציות האייפון והאייפד)

ברני ארדוב

מכבי תל אביב תפתח מחר (חמישי, 21:00, שידור ישיר בוואלה! ובאפליקציות האייפון והאייפד) את הסיבוב השני בשלב הבתים ביורוליג, אחרי שצלחה בצורה מושלמת את הסיבוב הראשון. הצהובים שניצחו בכל חמשת המשחקים שלהם יארחו את מלאגה, אותה הם ניצחו במחזור הפתיחה בספרד 80:85. מבחינת הספרדים, שהפסידו כאמור לצהובים, הם ניצחו את יתר המשחקים שלהם בבית ובשבוע שעבר הם התגברו על שאלון 78:88. מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי ניצחון קל בליגה על הפועל גלבוע/גליל שלא הצליחה להקשות את החיים של בלאט ושחקניו.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עד עכשיו אף קבוצה באירופה לא באמת הקשתה עליהם. דיוויד בלאט/ברני ארדוב

דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב, אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "היה משחק קשה מאוד במלאגה. ראיתי אותו כמה פעמים, הוא היה משחק ברמה גבוהה מאוד, בטח לשלבים המוקדמים של העונה. מלאגה בהחלט קבוצה טובה, ובאותו יום שיחקנו בצורה יוצאת מהכלל. אנחנו נצטרך לחזור לזה כדי לנצח מחר".

בלאט נשאל על המומנטום הטוב בו נמצאת מלאגה מאז אותו הפסד למכבי תל אביב בפתיחת היורוליג, ואמר: "אם הם הפסידו רק משחק או שניים בשבועות האחרונים זה אומר שהם קבוצה טובה עם הרבה מאוד תכונות טובות. ראיתי הרבה מהמשחקים שלהם - הם היו טובים לפני המשחק הראשון שמולנו, ואחרי. משחק אחד לא קובע אם קבוצה היא טובה או לא, מה שקובע זה לאורך זמן, ולאורך זמן מלאגה יותר טובה משהיתה בשנה שעברה".

על המפגש עצמו, אמר בלאט: "כדי להגיע לרמה בה אתה מנצח את הגדולים, קודם צריך לנצח את כל השאר. יהיה משחק מאתגר ואני מאוד רוצה שנחזור על ההופעה הטובה שלנו מספרד. זה משחק שיכול לקבוע הרבה מאוד דברים עבורנו. יש למלאגה את קבוצת הריבאונד הטובה ביורוליג נכון להיום, הם שומרים על הצבע, יש להם סגל רחב והם מאוד מגוונים בהרכבים שהם יכולים לשים במגרש. לכן זה יהיה משחק לא קל. אני מרגיש שאנחנו מוכנים".

על הרמה ביורוליג, אמר המאמן: "בתחילת הדרך הייתם חושבים שהקבוצות המובילות בבית הן סיינה, מלאגה ומכבי. אלבה ברלין הראתה שגם היא קבוצה איכותית שגם תגיע לטופ 16. היום די ברור מי יעלה מהבית, אבל המיקום הופך להיות מאוד חשוב. השיטה החדשה הפכה את העונה להרבה יותר תחרותית ומעניינת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"בלאט הכין אותנו טוב למשחק ואנחנו רק צריכים לבוא ולהראות את זה על המגרש". דווין סמית'/ברני ארדוב

דווין סמית' אופטימי לקראת ההתמודדות וניתח את היריבה: "מלאגה היא לא אותה קבוצה. היא מצאה את הדרך שלה בשבועות האחרונים, נלחמה ביורוליג, אבל גם אנחנו התפתחנו והשתפרנו". מלאגה היא קבוצת פיק אנד רול טובה, נבוא וננסה לעצור את המשחק שלהם".

על המאזן 0:5 של הצהובים, אמר הפורוורד: "זה משחק ביתי שלנו ואנחנו רוצים להמשיך בו את המגמה. ננסה לתת את הכל על המגרש. בלאט הכין אותנו טוב למשחק ואנחנו רק צריכים לבוא ולהראות את זה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully