וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: "המגרש בג'דידה מלא בורות, זה מסוכן"

שחקנים בעכו התלוננו על מגרש האימונים של הקבוצה: "בשבוע שעבר שחקן נפצע. לא מצאו מתקן נורמלי?". פידליס תורגל

one

הפועל עכו לא נמצאת במומנטום טוב בליגה, אבל היום (רביעי) מתברר שגם תנאי האימונים שלה הם לא במיטבם. היום קיימו השחקנים אימון במגרש בג'דידה, והתלוננו על איכות המגרש והבורות שנמצאים בו. "אי אפשר להתאמן במגרש כזה. זה לא מגרש", מעיד אחד השחקנים. "זו סכנה לכל מי שעולה להתאמן במקום הזה. לא יכולים למצוא מתקן נורמלי לאימונים?".

כידוע, בשבוע שעבר קיימה הקבוצה אימון בחוף הים, ובמהלכו נפל הבלם דין מימוני לתוך בור ונקע את רגלו. בעקבות הפציעה הזו הוא ייעדר כחודש מהמגרשים, ושחקנים בקבוצה הביעו את חששם מפני פציעות דומות. "כבר חווינו פציעה כזו בשבוע שעבר. זה בושה שקבוצה בליגת העל מתאמנת כך".

הפועל עכו מסרה בתגובה: "כל המגרשים באיזור נמצאים בשזרוע. אנחנו לא יכולים שלא להתאמן והמגרש בג'דידה הוא פנוי. לכן שכרנו אותו על מנת להמשיך ולבצע אימונים ולא לשבת בבית. זה עניין של כמה ימים עד שהשזרוע יסתיים ואז נוכל לשוב ולהתאמן בצורה סדירה".

בתוך כך, עכו ממשיכה להתכונן למשחק שלה בסוף השבוע נגד מ.ס. אשדוד. השחקנים קיימו אימון קל שבמהלכו תורגל דימקאו פידליס כבלם לצידו של אדי גוטליב, זאת מכיוון שמשה מישאלוב פצוע. שמעון הדרי המשיך לתרגל את יובל שבתאי כקשר מרכזי על חשבונו של נבוישה מרינקוביץ' המאכזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully