וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טרייד ענק בין מיאמי לטורונטו

14.11.2012 / 8:57

המארלינס החליטו לבנות מחדש ושלחו לקנדה בין היתר את חוזה רייס, מארק בהרלי וג'וש ג'ונסון. מלווין וג'ונסון מאמני העונה

רק לפני שנה מיאמי יצאה לדרך חדשה, עם אצטדיון נוצץ, סמל שונה ואפילו החלפת השם מ"פלורידה מארלינס" ל"מיאמי מארלינס". הכל במטרה לבנות מההתחלה, למשוך את קהל היעד המקומי ולהצטרף לקבוצות הגדולות של הליגה. בין השמות המעניינים יותר שהגיעו לקבוצה מפלורידה בעונה שעברה ניתן היה למצוא את המנג'ר אוזי גיין, חוזה רייס מהמטס והקלוזר הית' בל, כשגם אלברט פוחולס היה על הכוונת.

אלא שהעונה שסיפקו המארלינס בסופו של דבר הייתה רחוקה מאוד מהציפיות והם סיימו עם מאזן מביך של 93:69 ובמקום האחרון ב-NL מזרח. כל זה הספיק לראשי הקבוצה על מנת להחליט על זעזוע עמוק ולאחר שפיטרו את גיין ושלחו את בל לאריזונה, את הנלי רמירז לדודג'רס ואת אניבל סאנצ'ז ועומר אינפנטה לדטרויט, הגיע הלילה (בין שלישי לרביעי) המפץ הגדול, בדמות טרייד בו נשלחו כמעט כל השחקנים האיכותיים של הקבוצה דווקא לטורונטו בלו ג'ייז, תמורת מספר שחקני מייג'ורס ועוד כמה פרוספקטים, או בגדול, נזיד עדשים.

חוזה רייס שחקן מיאמי מארלינס. Seth Wenig, AP
אולי בקנדה יילך לו טוב יותר. חוזה רייס/AP, Seth Wenig

השורטסטופ חוזה רייס, המגישים ג'וש ג'ונסון ומארק בהרלי, התופס ג'ון באק והאאוטפילדר אמיליו בוניפסיו, עלו כולם על מטוס לקנדה, כשהשמות הבולטים שעושים את הדרך ההפוכה הם יונל אסקובר, הנדרסון אלברז וג'ף מאת'יס, אליהם יצטרפו כאמור עוד ארבעה פרוספקטים.

טורונטו, שאיבדה את מאמנה ג'ון פארל לאחר שזה עבר לבוסטון לאחרונה, הפכה בין לילה לכוח גדול ב-AL מזרח וכוכבה חוזה באוטיסטה היה מרוצה וצייץ בטוויטר: "זהו יום טוב להיות בלו ג'יי". מנגד, מיאמי נראית כמו אחת הקבוצות החלשות בליגה, אם לא החלשה מכולן וג'אנקרלו סטנטון צייץ: "אוקיי, אני מעוצבן!!! פשוט מאוד".

חוזה באוטיסטה שחקן טורונטו בלו ג'ייז. GettyImages
עוד כוח ב-AL מזרח. באוטיסטה מרוצה/GettyImages

בוב מלווין: "אני בהלם"

שני מאמנים שהובילו שתיים מהקבוצות המפתיעות של העונה לפלייאוף, זכו הלילה בתואר מאמני העונה בליגה. בוב מלווין, שלקח את אוקלנד להפתעה אדירה ב-NL ודייבי ג'ונסון, שהדריך את וושינגטון למאזן הטוב ב-AL ובמייג'ורס בכלל, זכו לכבוד.

בעונתו הראשונה עם האייז הצעירים, מלווין הצליח להתגבר על המיליונים של המיליונים של לוס אנג'לס איינג'לס, לבצע בימי הסיום עקיפה מדהימה על חשבון טקסס ריינג'רס ולחזור מפיגור 2:0 בסדרה מול דטרויט לשוויון, עד שבמשחק החמישי אוקלנד נכנעה לאלופת ה-AL העתידית. מלווין גבר במירוץ צמוד על מאמן בולטימור באק שוואלטר (116 קולות מול 108) ואמר: "אני בהלם, לבאק הייתה עונה אדירה".

וושינגטון כבר זכתה אמש בתואר, כשברייס הארפר גרף את רוקי העונה. כעת גם ג'ונסון קיבל תואר, אחרי שהוביל את הקבוצה מהבירה למאזן של 64:98 והופעת פלייאוף ראשונה למועדון מאז 1981 ולעיר מאז 1933. לצערו, הקבוצה הודחה על ידי סנט לואיס כבר בסיבוב הראשון, עם הפסד 3:2 בסדרה בתום דרמה גדולה במשחק החמישי. למרות זאת, המאמן שסיפסל את סטיבן שטרסבורג באמצע העונה, קיבל 131 קולות והקדים את דאסטי בייקר מסינסינטי וברוס בוצ'י, מאמן האלופה סן פרנסיסקו. ג'ונסון בן ה-70 חוזר לעונה אחרונה בוושינגטון ואחריה יעזוב את משרת האימון ויהפוך ליועץ הקבוצה.

בייסבול בוואלה! ספורט

דייבי ג'ונסון מאמן וושינגטון נשיונאלס. Jeff Gross, GettyImages
מוכן לעונתו האחרונה. ג'ונסון/GettyImages, Jeff Gross

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully