וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל - בלארוס: דמארי, בן בסט וחמד בחוד

13.11.2012 / 18:30

אלי גוטמן יפתח עם שלושה חלוצים במשחק ההכנה (ד’, 20:35, ערוץ 1): ”זו יריבה ראויה, תבנית המשחק תתאים לפורטוגל”

דרור פיקלני

נבחרת ישראל ערכה הערב מסיבת עיתונאים לקראת משחק הידידות שמצפה לה מול נבחרת בלארוס מחר (רביעי, 20:35, אצטדיון טדי, שידור ישיר בערוץ 1). הנבחרת תיאלץ להסתדר במשחק הזה ללא יוסי בניון, שנפצע במשחקה של ווסטהאם נגד ניוקאסל ביום ראשון. הקפטן הישראלי עבר בדיקה על ידי הצוות הרפואי של קבוצתו, וממנה עלה שלא כדאי לסכן אותו ולכן הוא שוב מחוץ לתוכניות אחרי שכבר הוחזר לסגל. שני ליגיונרים נוספים שלא ייקחו חלק במשחק הם ליאור רפאלוב ומאור מליקסון הפצועים. השניים אמורים לחזור לסגל לקראת משחק הידידות מול פינלנד בחודש פברואר. גם איתי שכטר לא נכלל בסגל מאחר והוא אינו זוכה לדקות משחק רבות במדי סוונסי קבוצתו.

שחקני נבחרת ישראל. דרור פיקלני
עובדים קשה לקראת בלארוס. שחקני הנבחרת/דרור פיקלני

המשחק מול בלארוס מהווה הכנה לקראת המשחק הרשמי הבא של הנבחרת במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014 מול נבחרתה של פורטוגל במרץ 2013. כזכור, הנבחרת ניצחה את שני משחקיה האחרונים בקמפיין מול לוקסמבורג החלשה. מאמן הנבחרת, אלי גוטמן, התייחס לבלארוס, אך הודה כי המחשבה כבר נודדת אל פורטוגל: "אתה לא נולד לתוך תפקיד מאמן נבחרת ישראל אלא לומד בתנועה, ולמדתי כבר שאין קשר בין משחק אחד למשחק הבא. עם זאת, אנחנו מגיעים עם תבנית משחק שבמובן מסויים תתאים לפורטוגל".

על היריבה עצמה אמר גוטמן: "יש יריב ראוי, ולראייה הם לפנינו בדירוג. זה נכון שחלב לא מגיע, אבל הוא בשליש האחרון של הקריירה שלו והנבחרת לא מתבססת עליו. הם מתבססים על משחק קבוצתי, ונצטרך לראות את הנבחרת שלנו כמו שראינו אותה נגד לוקסמבורג. כשאתה משחק בטדי יש תמיד אווירה של כדורגל וזה מיוחד. יצאנו היום לכותל ויכולנו להרגיש את הקהל, וזה נותן הרגשה טובה. אני מאמין שניתן לקהל סיבה טובה לעודד את הנבחרת".

על הפציעות מהן סובלת הנבחרת אמר המאמן: "קיבלנו בשורה על הפציעות של יוסי בניון ומליקסון, אבל יש לנו שחקן כמו עומר דמארי שיכול להגיע מהאמצע ונוכל לשחק עם שלושה חלוצים". גוטמן נשאל האם שוחח עם בניון, זאת לאחר השיחה הקודמת בין השניים, אז הודיע המאמן לקשר שהוא אינו מוזמן: "לא שוחחתי עם יוסי", אמר גוטמן, "מנהל הקבוצה הודיע לו, והוא אמר לי שיוסי קיבל את זה בשמחה, והבנתי שהוא אמר שזה גאווה בשבילו. שלחתי לו הודעת החלמה מהירה".

המאמן הלאומי אף התייחס לידיעה המרעישה של היום, הלא היא פיטוריו של מאמן מכבי חיפה, ראובן עטר: "זה אף פעם לא נעים לשמוע שמאמן עוזב את עבודתו לפני תום העונה. ראובן היה שחקן שלי גם בהפועל חיפה. אני חושב שגם ליענקל'ה לא נעים אבל זה דרכו של עולם. כמו שאני מכיר את ראובן אני משוכנע שהוא יעמוד על הרגליים וימשיך הלאה בדרך הנכונה".

שוער הנבחרת, דודו אוואט אמר לקראת המשחק: "ירושלים זו עיר הבירה שלנו וזה מיוחד מאוד עבורנו לשחק שם. הקהל איתנו והיה איתנו תמיד. מי שיבוא ייתן לנו הרגשה חמה, אוהדת. כולם יודעים את הכח שיש לנו בירושלים. גם בספרד כשמדברים על ישראל, מדברים על ירושלים. בסופו של דבר, המטרה שלנו היא להגיע הכי מוכנים לחודש מרץ".

צמד הבלמים שתורגל הערב באימון היה איתן טיבי ודן מורי, כאשר יובל שפונגין וגל שיש תורגלו באגפים. בקישור גוטמן נותן עדיפות מסוימת לגל אלברמן לצדו של ביברס נאתכו ומהראן ראדי. המאמן תרגל מערך שכולל שלושה חלוצים, כפי שהבטיח במסיבת העיתונאים, כשעומר דמארי הצטרף לעדן בן בסט ותומר חמד.

הרכב משוער: דודו אוואט, יובל שפונגין, איתן טיבי, דן מורי, גל שיש, גל אלברמן, ביברס נאתכו, מהראן ראדי, עומר דמארי, עדן בן בסט, תומר חמד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלירן עטר, אלי גוטמן, נבחרת ישראל. דרור פיקלני
מתאמנים קשה. גוטמן ועטר/דרור פיקלני

בבלארוס פנטזו על אורוגוואי

המתאזרח הברזילאי של באטה בוריסוב ונבחרת בלארוס, רנאן ברסאן, התראיין לתקשורת המקומית לקראת המשחק מול ישראל. "אתה תמיד רוצה לנצח, למרות שזה משחק ידידות", אמר הקשר. "ישראל היא יריבה ברמה גבוהה. אבל אנחנו הולכים לנצח. אני בטוח שיהיה כיף לאוהדי שתי הנבחרות. ובכלל, גם משחקי ידידות יעזרו לנו להתקדם בדירוג פיפ"א".

ברסאן ציין שניים משחקני ישראל: יוסי בניון (שייעדר בגלל פציעה) וביברס נאתכו. תתפלאו, אבל גם בבלארוס שואלים מדוע הנבחרת מצליחה יותר במשחקי ידידות מאשר במשחקים רשמיים. לברסאן התשובה הברורה: "בידידות יש פחות לחץ. אם נפסיד במשחק רשמי יבקרו אותנו הרבה יותר. הגיע הזמן שנתגבר על המחסום הפסיכולוגי".

ישראל מחזיקה במאזן 1:3 נגד הבלארוסים, אבל האורחים מקדימים את החבורה של אלי גוטמן בדירוג פיפ"א, מקום 74 לעומת 78.

המאמן גיורגי קונדראטייב אמר שישראל היא נבחרת טובה והזהיר את שחקניו משאננות. כשנשאל האם ישראל יריבה ראויה, אמר: "אסור לזלזל באף נבחרת. תמצאו לי 750 אלף יורו והיינו מביאים את אורוגוואי".

הרכב משוער: סרגיי ורמקו, אלכסנדר מרטינוביץ', איגור פיליפנקו, דמיטרי ורחובצוב, מקסים בורדאצ'ב, סטניסלב דרגון, אלכסנדר וולודקו, רנאן ברסאן, אנטון פוטסילה, סרגיי קיסליאק, סרגיי קורנילנקו.

רנאן ברסאן שחקן נבחרת בלארוס הצעירה חוגג שער מול ברזיל. רויטרס
"ישראל היא יריבה ברמה גבוהה, אבל אנחנו הולכים לנצח". רנאן ברסאן מוכן לקראת טדי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully