וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מייק טראוט וברייס הארפר זכו ברוקי העונה

13.11.2012 / 14:17

צמד הצעירים שהטריף את הליגה זכה להכרה. טראוט, שמועמד גם ל-MVP, אמר: "הלב שלי פעם בעוצמה כששמעתי על הזכייה"

אחרי שעוד עונת MLB הסתיימה וחגיגות האליפות של סן פרנסיסקו שככו, החלה הליגה לחלק את הפרסים הגדולים למצטיינים. הראשונים שזכו לכבוד היו הרוקים ולפחות בינתיים, אין יותר מדי הפתעות.

מייק טראוט, האאוטפילדר של לוס אנג'לס איינג'לס וברייס הארפר, האאוטפילדר של וושינגטון נשיונאלס, הם הזוכים המאושרים, זאת לאחר ששמם לא ירד מהכותרות לכל אורך העונה.

טראוט סיפק עונת בכורה היסטורית בליגה וזכה פה אחד בתואר, עם 28 בחירות, השחקן השמיני בלבד בתולדות ה-AL שעושה זאת. מלבד הזכייה ברוקי השנה, הוא נמצא גם במירוץ מול מיגל קבררה לזכייה ב-MVP, בזכות עונה שכללה בין היתר 30 הומראנים, 49 גניבות בסיס וממוצע חבטה של 32.6.

"זה די מגניב, הלב שלי פעם בעוצמה כששמעתי", אמר טראוט ואילו אימו דבי הצהירה: "כל העבודה הקשה השתלמה". יואניס סספדס מאוקלנד סיים במקום השני, יו דרוויש של טקסס בשלישי.

הארפר, בן 20 וחודש בלבד, הקדים במירוץ שלו את וויד מיילי המגיש המצוין של אריזונה ואת טוד פרייזר מסינסינטי. הבחירה הראשונה של דראפט 2010, זכה ל-16 בחירות במקום הראשון מתוך 32 נשאלים. עוד לפני שהגיע לוושינגטון סומן הארפר כדבר הגדול הבא ובעונתו הראשונה בליגה (הוא נקרא לסגל של הנשיונאלס בדיוק ביום בו נקרא טראוט לזה של האיינג'לס, 28 לאפריל), ענה על כל הציפיות.

"המשחק הזה מדהים, אני אוהב אותו כל כך", אמר הארפר, "אשחק בכל משחק כאילו הוא האחרון שלי. החלום שלי היה לשחק בליגה ורציתי להגשים אותו כמה שיותר מהר".

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully