וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי: ג'ון טרי ייעדר למספר שבועות, לא חודשים

מערכת וואלה! ספורט

12.11.2012 / 19:19

הבלוז נשמו לרווחה אחרי בדיקת ה-MRI שעבר הבלם, שנפצע בתיקו מול ליברפול. סוארס: "שולח חיבוק, מקווה שזה לא רציני"

ספורט 2

באלופת אירופה צ'לסי נשמו היום (שני) לרווחה, בערך. הקפטן ג'ון טרי, שנפצע אמש בצורה לא פשוטה בכלל, במהלך תיקול עם לואיס סוארס בתיקו 1:1 של צ'לסי וליברפול, ייעדר "רק" למספר שבועות, במקום מספר חודשים. כך התבשרה הקבוצה לאחר בדיקת MRI שעבר הבלם.

עוד לפני הפציעה, הספיק טרי לכבוש בדקה ה-20 את שערו הראשון העונה, עם נגיחה אופיינית לרשת לאחר כדור קרן, אבל שבע דקות למחצית הוא ניסה למנוע מסוארס להגיע לכדור ליד הרחבה של הבלוז, השניים התנגשו וטרי נותר שרוע על הדשא והוצא מהמגרש על אלונקה, כשגארי קייהיל מחליפו במרכז ההגנה.

תחילה חששו במועדון מלונדון שטרי סובל מקרע ברצועה, אולם לשמחתם הבדיקה שהוא עבר הראתה שהפציעה פחות חמורה ממה שהיה נראה: "למזלנו, הבדיקה לא הראתה נזק חמור לרצועות", מסר המועדון, "הצוות הרפואי יערוך מספר בדיקות נוספות בימים הקרובים, כשהנפיחות ברגל תרד, על מנת לקבוע כמה זמן ג'ון ייעדר, אבל זה סיפור של שבועות ולא של חודשים".

מי שביקש לנחם את טרי הוא לא אחר מאשר סוארס, שצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "חיבוקים לטרי, אני מקווה שזו לא פציעה רצינית". הבלם כאמור נפצע אחרי התנגשות עם האורוגוואי, מפגש כואב בין שני שחקנים שריצו בתקופה האחרונה עונשי הרחקה בגלל גזענות.

ג'ון טרי שחקן צ'לסי. רויטרס
יחסית, היה לו הרבה מזל. טרי נפצע/רויטרס

* עוד בצ'לסי: גויז'ו רנה מהליגה הסינית אישרה שהיא במו"מ עם פרנק למפארד בן ה-34. "זה נכון, אנחנו במגעים, אבל כלום לא נסגר", נמסר מהסינים, שעל פי הדיווח הציעו לו 250 אלף ליש"ט לשבוע.

* ברנדן רוג'רס מתוסכל מהתיקו 1:1 של ליברפול מול צ'לסי, ויודע שקבוצתו צריכה לעשות עוד שיפור קטן לשדרוג המתבקש. "יש לנו כבר שש תוצאות תיקו העונה, ואנחנו צריכים להביא בינואר עוד שחקן או שניים כדי להפוך את תוצאות התיקו האלה לניצחונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ברנדן רוג'רס מאמן ליברפול. Michael Regan, GettyImages
רוצה חיזוק. רוג'רס/GettyImages, Michael Regan

* דייויד מויס, מאמן אברטון, מעכל את העובדה שהוא עלול להיפרד בקרוב ממרואן פלאיני. "נדרוש עליו מחיר גבוה מאוד", אמר המאמן, "אבל אין לי בעיה שיגיעו לכאן אנשים לראות אותו בפעולה. יותר מהכל הייתי רוצה שהוא יגיע איתנו לליגת האלופות, ולא עם קבוצה אחרת. כבר מכרנו את לסקוט וארטטה, והוכחנו שאנחנו יכולים להתאושש. המועדון גדול יותר מכל שחקן".

* ארסן ונגר ממשיך להתנועע על הגבול בין אופטימי לנאיבי. "כמובן שאנחנו עדיין יכולים להתמודד על התואר", אמר מאמן ארסנל, אחרי שקבוצתו איבדה יתרון 0:2 וסיימה ב-3:3 מאכזב מול פולהאם, "כולנו מאוכזבים ומתוסכלים, כי היו לנו הזדמנויות לנצח, אבל עברנו שלושה משחקים לא קלים. התאוששנו מההפסד ליונייטד, נתנו את הכל בחוץ מול שאלקה, ובשבת היה משחק קשה מול פולהאם. היכולת שלנו היא לא נוראית כמו שאנשים מציגים אותה. אני עדיין מאוד מאמין בקבוצה שלנו".

עדכון ראשון: 13:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully