וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "זה יותר עניין מנטלי מאשר כישרון"

12.11.2012 / 10:47

בהפועל ירושלים הביעו סיפוק מהיכולת השופרת מול הרצליה, דן גרונפלד: "המפתח היה לשחק אגרסיבי, ובעיקר ביחד, כקבוצה"

הפועל ירושלים שבה אתמול (ראשון) למסלול הניצחונות, לאחר שהביסה את בני הרצליה 64:92. בקבוצה ציינו לטובה את השיפור בקבוצתיות של ג'ייקוב פולן (11 נקודות, 7 אסיסטים). אך גם הזכירו בדאגה את הסטטיסטיקה הקבוצתית בקליעות העונשין (17 מ-34).

המאמן שרון דרוקר החמיא לשחקנים לאחר המשחק בחדר ההלבשה על "ההגנה ועל המשחק הקבוצתי", והזכיר שצריך להגיע אגרסיביים גם ליום רביעי מול נימבורק במסגרת היורוקאפ. השחקנים שבעי הרצון אף מחאו כפיים בחדר ההלבשה, כשהשמחה על הניצחון הורגשה היטב על פניהם של אנשי הקבוצה.

קרייג סמית' שחקן הפועל ירושלים. ניב אהרונסון
החטאות מהעונשין, ניצחון מנחם. סמית/ניב אהרונסון

דן גרונפלד נשמע מסופק בסיום המשחק. "אני חושב ששיחקנו כמו שרצינו לשחק", אומר גרונפלד, "המפתח מול בני הרצליה היה פשוט לשחק בצורה אגרסיבית וביחד, כקבוצה. כשאנחנו משתפים פעולה ומשחקים כקבוצה בהגנה וגם בהתקפה, דברים טובים קורים. שיחקנו חזק והשחקנים היו מרוכזים. כך שזה יותר עניין מנטלי מאשר עניין של כישרון. למה זה לא קרה בעבר? אתה אף פעם לא יודע למה דברים לא עובדים כפי שהם אמורים להיות. התאמנו קשה, וזה בא לידי ביטוי".

לגבי המשחק מול נימבורק הוסיף גרונפלד: "כל משחק הוא חשוב, אני עדיין לא מכיר אותם טוב כי התכוננו והתרכזנו עד עכשיו רק לקראת הרצליה. אבל מעכשיו נתרכז לקראת המשחק ביום רביעי. כל משחק משמעותי, בטח בשיטה של היורוקאפ. זה משחק גדול, משחק בבית שלנו - חייבים לנצח. עד כמה יהיה לחץ במשחק כזה? אנחנו שחקנים מקצוענים וקבוצה מקצוענית, שיחקנו כבר משחקים חשובים. אנחנו נהנים מהאווירה ומהאוהדים במלחה. המפתח הוא להיות אגרסיביים ונהיה מוכנים", מבטיח השחקן.

גל מקל הבטיח להעניק תשובה להפועל ירושלים כבר אתמול, אולם עדיין קיימים פערים בין הצדדים. בירושלים מצפים לשמוע מהשחקן תשובה ברורה בנוגע להצטרפותו.

קורטני פלס שחקן הפועל ירושלים. ניב אהרונסון
התחילו לשחק כמו קבוצה. פלס/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully