וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "במחצית השנייה נפלנו מהרגליים"

מאמן עירוני קרית שמונה על התיקו עם הפועל רמת גן: "זאת לא תוצאה רעה. מפתיע שמאשרים את המגרש הזה לליגת העל"

one

הפועל רמת גן ועירוני קרית שמונה התייצבו הערב (ראשון) באיצטדיון וינטר למשחק במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל, ונפרדו ב-1:1. למרות החששות ממשטח הדשא הספוג בגשם, הקבוצות הצליחו לשחק, אבל התקשו לייצר מצבים רבים ליד השערים. בדקה ה-30 שיר צדק נגח את שער היתרון לאלופה, אבל רבע שעה לסיום מיראן בורגיץ' איזן והקפיץ את האורדונים מעל הקו האדום. כעת שוב החיפאיות סוגרות את הטבלה.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. יותם רונן
"שיחקנו ביום חמישי בלילה והשחקנים עדיין מתקשים לעשות את ההסתגלות וההתאמה והיו מאוד עייפים". ברק בכר/יותם רונן

"אנחנו מאוכזבים", אמר ברק בכר, מאמן קרית שמונה, בסיום. "בסך הכל הצגנו מחצית ראשונה טובה ואחרי השער היינו מאוד קרובים להבקיע את השני עם הזדמנות גדולה מאוד שהוחמצה. אני לא רוצה להישמע מתרץ, אבל במחצית השנייה נפלנו מהרגליים. אנחנו עם סגל קצר יחסית, שיחקנו ביום חמישי בלילה והשחקנים עדיין מתקשים לעשות את ההסתגלות וההתאמה והיו מאוד עייפים. תנאי המגרש כאן היו גרועים מאוד, מפתיע שמאשרים את המגרש הזה לליגת העל".

על נקודת האור אמר בכר: "הפועל רמת גן קבוצה טובה וזאת לא תוצאה רעה, אבל העובדה שהובלנו וחטפנו רבע שעה לסיום גורמת לאכזבה הגדולה. יש לנו עוד שני משחקים באירופה אבל אנחנו נמצא את הדרך להתמודד ונסתכל קדימה איך לייצר בהמשך רצף ניצחונות ולהתבסס בחלק העליון כמה שיותר מהר, שם המקום שלנו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני הפועל רמת גן חוגגים. יותם רונן
עלו מעל הקו האדום. שחקני הפועל רמת גן חוגגים/יותם רונן

מאמן הפועל רמת גן, פרדי דוד, סיכם: "לא התאמנו את עצמנו לתנאי המגרש וניסינו לשחק את הכדורגל הרגיל שלא התאים לזה. בסך הכל לא שיחקנו טוב במשחק אז אנחנו מרוצים מהנקודה. מה שמעודד זה שבמחצית השנייה למרות שלא שיחקנו כדורגל גדול עבדנו קשה, שיחקנו חזק והצלחנו להשוות ולהשיג נקודה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully