וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: הגעתו של יוסי בניון מוטלת בספק

11.11.2012 / 19:48

קפטן הנבחרת נפצע במדי ווסטהאם, ייבדק ביום שני על ידי רופא קבוצתו וישוחח עם רופא הנבחרת. בנבחרת לא רוצים לסכנו

הגעתו של יוסי בניון למחנה האימונים של נבחרת ישראל בספק גדול. הסיבה: הקשר נפצע הערב (ראשון) במדי ווסטהאם במשחקה נגד ניוקאסל (0:1). בנבחרת הבהירו הערב כי בניון ייבדק מחר על ידי רופא קבוצתו. מאוחר יותר צפויה שיחה בינו לבין רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, על מנת לברר מהי חומרת הפציעה. לפי שעה, נראה כי הסיכויים שיגיע למחנה אינם גבוהים וזאת בשל העובדה שבנבחרת לא רוצים לסכן אותו לאחר שלאחרונה חזר לשחק.

יוסי בניון, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
הדוקטור מחכה לו. יוסי בניון/ברני ארדוב

הנבחרת תחל מחר בהכנות לקראת המשחק מול בלארוס (רביעי, 20:35, אצטדיון טדי). כזכור, גוטמן הצהיר עוד לפני פרסום הסגל כי בניון יזומן אם ישחק במדי ווסטהאם, מה שאכן קרה לבסוף. בנבחרת אמרו כי גם הבלם טל בן חיים יקבל זימון אם יחזור לשחק במדי קבוצה באופן מסודר, ולא יסתפק במסגרת אימונים בקבוצה. ליאור רפאלוב ומאור מליקסון לא זומנו לסגל בגלל פציעות. רפאלוב חזר לשחק בקלאב ברוז', אבל עדיין לא כשיר לגמרי. השניים אמורים לחזור לסגל לקראת משחק הידידות מול פינלנד בחודש פברואר. לגבי איתי שכטר, מדובר בהחלטה מקצועית שנובעת מדקות המשחק שהוא צובר במדי סוונסי. "כששכטר ישחק יותר, ברור שהוא יהיה בנבחרת", הסבירו.

הנבחרת תערוך מחר (18:30) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בבית הנבחרות בשפיים ותקיים אימון אחרון במתקן. למחרת תקיים אימון מסכם בטדי ותערוך מסיבת עיתונאים בהשתתפות אלי גוטמן. משחק הנבחרת הבוגרת ברביעי ייערך כחלק מהצגה כפולה, כשקודם לכן יתקיים משחק הנבחרת האולימפית (18:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully