וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היחסים בין אליס שלזינגר לאיגוד הג'ודו מתערערים

11.11.2012 / 15:00

באיגוד הג'ודו דורשים מהג'ודאית להשתתף באימוני הנבחרת המרוכזים, אלא ששלזינגר מוכנה להתאמן רק עם בן זוגה

בישיבה שנערכה הבוקר (ראשון) ביחידה לספורט הישגי, הודיעה הג'ודאית אליס שלזינגר כי היא מסרבת להתאמן תחת מאמן הנבחרת שני הרשקו, ומוכנה לעשות זאת רק תחת בן זוגה לחיים פבל מוסין.

לאחר המשחקים האולימפיים בלונדון החליט איגוד הג'ודו בראשותו עומד כיום משה פונטי לשנות גישה מקצועית ולרכז את אימוני הג'ודו תחת המטרייה המקצועית של נבחרות ישראל.
יש לציין גם כי אחת המסקנות של היחידה לספורט הישגי היא שיש לעבוד בענפים בצורה ריכוזית כמודל, כפי שנעשה בשחיה ובהתעמלות האמנותית- ענפים שהביאו הצלחות.

למרות זאת ובשל מעמדה, הציע האיגוד הג'ודו לשליזנגר כי בן זוגה יהיה נוכח באימונים, יעבוד בתיאום עם מאמן הנבחרת ואף יישב על כיסא המאמן בתחרויות, ובנוסף היא תוכל להתאמן תחתיו באימונים אישיים מחוץ למסגרת הנבחרת. למרות זאת, מאיגוד הג'ודו נמסר כי מוסין ושלזינגר סרבו בתוקף לכל הצעה ולמרות ניסיונות שיכנוע של מנהל היחידה לספורט הישגי גילי לוסטיג והמתאמת המקצועית הילה דוידוב, הם התעקשו כי הג'ודאית תתאמן אך ורק תחת בן זוגה, ואם לא, היא לא תתאמן בנבחרת.

בהודעה של איגוד הג'ודו נמסר בנוסף: "יש לציין כי כאשר מוסין אימן את הנבחרת הוא סירב בתוקף לשילוב מאמנים אישיים ומנע זאת טוטאלית, ואילו כיום הוא דורש זאת כתנאי להשתתפותה של שלזינגר בנבחרת".

מנהל היחידה לספורט הישגי, גילי לוסטיג, התייחס לעניין ואמר: "שלזינגר קיבלה הצעה הגונה ונדיבה, על מנת להגיע לנוסחה שתאפשר לה בנבחרת עם ליווי של הילה דוידוב. יש פה הצעה מחבקת ונדיבה ואיגוד הג'ודו עשה הרבה צעדים לקראתה, אך היא סירבה וחבל".

יו"ר הג'ודו הישראלי משה פונטי: "טובת הספורטאי והספורט היא מעל הכל. אני מוכן לעשות הכל: ביקשתי מאליס לנסות את האימונים לחודש, והיא סרבה. ביקשתי ממנה לתת לגישה מקצועית שונה הזדמנות, אבל היא סרבה. אמרתי לה שתפנה אלי בכל בעיה, אבל היא דחתה כל נסיון להידברות ולפשרה. אני רוצה בהצלחתה, הצלחה שלה זו הצלחה של הספורט, של ישראל ושל הג'ודו, אבל הם פשוט לא רצו לשמוע, אלא רק שבן הזוג שלה יאמן אותה".

ג'ודו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully