וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט: "חושב שעברתי את תקופת ההסתגלות שלי"

11.11.2012 / 9:02

רכז מכבי ת"א מוכן למשחק מול גלבוע/גליל: "הם קולעים טוב מבחוץ. אני מרגיש יותר טוב ומקווה לקבל את הביטחון מדיוויד"

לאחר הניצחון הצמוד בברלין על אלבה, שעזר לה לשמור על מאזן נקי מהפסדים העונה ביורוליג, מכבי תל אביב תשוב הערב (ראשון), ללא ניק קיינר מדלי החולה, לזירה המקומית. האלופה הנצחית תפגוש את הפועל גלבוע/גליל עליון, שטרם ניצחה העונה, אבל הצהובים מתקשים אף הם בליגת העל וינסו לצלוח את המשחק בהיכל ללא תקלות מיותרות מבחינתם.

למרות היריבה החלשה, מורן רוט לא מקל ראש: "אנחנו רוצים לחזור לנצח בבית שלנו אחרי ההפסד לראשון לציון, בשביל עצמנו ולמען הקהל שלנו. חשוב לנו להראות טוב ואני מקווה שנעשה את זה. כל משחק ליגה הוא קשה ואנחנו עדיין לא מכירים את כל הקבוצות ולומדים גם את גליל. לא צפוי משחק קל, כי גליל קולעת טוב מבחוץ. כל קבוצה מגיעה מול מכבי בשיא המוטיבציה ורוצה להצליח מולנו".

לשאלה האם דרך הליגה הוא מקווה לזכות בדקות ביורוליג, השיב רוט: "אני מאוד מקווה, זאת הדרך. אני מנסה לעשות כמיטב יכולתי ולתרום לקבוצה בכל הזדמנות שנותנים לי. בשבוע שעבר, כששיחקנו נגד חיפה, אני חושב שהייתי טוב ועשיתי שינוי בדקות ששיחקתי. העונה עוד ארוכה ואני עובד קשה ולאט לאט מקווה לקבל את הביטחון מדיוויד".

רוט התייחס לקשיים שהוא חווה בעונתו הראשונה בצהוב : "לא קל במכבי, אבל זו חוויה. שחקן בשנה הראשונה צריך זמן הסתגלות ואני חושב שעברתי את שלי. אני מרגיש הרבה יותר טוב, עם הרבה יותר ביטחון, גם באימונים. אני לא מתעסק בתסכולים, אלא מתרכז רק בלהסתכל קדימה ולהוכיח את עצמי".

מכבי תל אביב פוגשת את גלבוע/גליל

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully