וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף: אלוף העולם קליצ'קו ניצח גם את מריוש וואך

ולדימיר קליצ'קו הסתדר עם הפולני הענק, ניצח בהחלטת שופטים פה אחד ושמר על התארים במשקל הכבד בפעם ה-13 ברציפות

טוב, כשזה נוגע לולדימיר קליצ'קו, גם הגודל לא קובע. אלוף העולם במשקל הכבד נכנס הלילה (בין שבת לראשון) לזירה ולראשונה פגש יריב גבוה יותר, הפולני מריוש וואך, שגם כבד ממנו וגם בעל מוטת ידיים ארוכה משל האוקראיני. אבל לא הנתונים הפיזיים יפריעו לאלוף כמו קליצ'קו. גם לא העובדה שוואך הגיע לקרב בלתי מנוצח. גם לא העובדה שקליצ'קו הגיע לקרב הראשון שלו בלי עמנואל סטוארט, מאמנו המנוח, שמת בחודש שעבר.

ולדימיר קליצ'קו (הימני) מריוש וואך אגרוף מתאגרף. Martin Rose, GettyImages
בפנים. ולדימיר קליצ'קו מפרק את מריוש וואך/GettyImages, Martin Rose

כלום לא הפריע לקליצ'קו. מהדינג הראשון בהמבורג הוא עבד על הפנים של וואך, וזה עבד טוב. הפולני (0-1-27) שרד את 12 הסיבובים, אבל הפסיד בנקודות - פה אחד - לקליצ'קו (0-3-59), עדיין אלוף העולם במשקל הכבד. במשך כל הקרב הטריד האוקראיני את וואך עם הג'בים הקטלניים שלו. בסיבוב החמישי הפולני ניסה להחזיר מלחמה, דחק את האלוף לחבלים ואף חתך אותו מעל העין, אבל בסיבוב שישי קליצ'קו הרס את וואך עוד יותר. ולמרות זאת, ולמרות סיבוב שמיני מעניש שבו היה נראה שוואך לא מסיים את הקרב על הרגליים, הפולני זכה כבוד על ששרד את הערב. לא הרבה עשו זאת.

קליצ'קו החמיא לוואך על "קרב מבריק", ואת הניצחון הקדיש לסטוארד המנוח. "אני רוצה לזכור איש אחד, שלא יכול היה להיות איתנו היום. עמנואל סטוארד, אנחנו מתגעגעים אליך, אנחנו חושבים עליך".

ולדימיר קליצ'קו מתאגרף. Joern Pollex, GettyImages
"זה היה קרב ברוטאלי". ולדימיר קליצ'קו לא נותן למריוש וואך לברוח/GettyImages, Joern Pollex

"זה היה קרב ברוטאלי", אמר ויטלי קליצ'קו, אחיו של ולדימיר ואלוף העולם במשקל כבד של ה-WBC. "וואך לא רצה ליפול. איכשהו, הוא כל הזמן נשאר עומד". "זה היה הקרב הכי קשה בחיי", סיכם הפולני את ההפסד הראשון בקריירה. "הוא קשוח. זה היה הקרב הכי גדול בחיים שלי ואני מצטער שלא יכולתי לנצח אותו".

לקליצ'קו זו היתה ההגנה ה-13 ברציפות על התואר. 13 הגנות מוצלחות. השיא של ג'ו לואיס (25 הגנות מוצלחות), אגדה בתחום, עדיין רחוק. אבל עצם זה שכותבים באותו משפט את השמות ולדימיר קליצ'קו וג'ו לואיס, זה כל מה שולדימיר קליצ'קו היה יכול לבקש.

ולדימיר קליצ'קו מתאגרף. Joern Pollex, GettyImages
הגנה מוצלחת מספר 13. ג'ו לואיס עוד מחכה. הקליצ'קוס/GettyImages, Joern Pollex
סילבסטר סטאלון. Martin Rose, GettyImages
אורח הכבוד בקרב בהמבורג. סילבסטר סטאלון/GettyImages, Martin Rose

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully