וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אסור לנו להירדם בשמירה"

10.11.2012 / 22:37

מאמן מכבי תל אביב שולח אזהרה לשחקניו, לפני המשחק מול גלבוע/גליל. תומאס: "לא יודע אם המצב של היריבה יעזור לנו"

לאחר שעלתה למאזן 0:5 עם הניצחון על אלבה ברלין, במכבי מתכוננים לקראת המשחק הביתי מול הפועל גלבוע/גליל עליון. ניק קיינר מדלי לא ישחק ולא השתתף באימון המסכם הערב (שבת) בשל מחלה.

המאמן דיוויד בלאט מדגיש כי מכבי מסתכלים על עצמם ולא על המאזן של היריבה: "אנחנו מתרכזים ועוד איך ביריבה. יש קבוצות שהתחילו את העונה בצורה לא צפויה כמו נתניה, שבטרום העונה הפסידה בכל המשחקים וגם הפסידה משחק בגביע והיום הם ב-0:4, וגליל מתקשה בינתיים, אך זו ליגה עם הרבה משחקים. אנחנו מתרכזים במשחק הזה כמו שצריך, אין לי ספק שהם יתאוששו. אני רק מקווה שזה לא יהיה מחר. לפעמים לוקח זמן להתגבש ולגליל זה לוקח זמן.

"בגלל שגלבוע/גליל עליון זו קבוצה חדשה, אז כשלא הולך לה זה עוד יותר קשה לצאת מהמצבים הקשים או לנצח במשחקים צמודים והיו להם כמה משחקים צמודים. זו קבוצה שמובילה את הליגה כרגע באחוזים משלוש. לגליל יש כלים, לכן הדבר האחרון שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו זה להירדם בשמירה, ואני אומר את זה תרתי משמע. העונה ארוכה ויש הרבה משחקים גם בבית וגם בחוץ, בינתיים עשינו עבודה טובה בשני המישורים ביורוליג ובליגה ואנחנו מקווים גם להמשיך ככה".

מלקולם תומאס נשמע גם הוא דרוך לקראת המשחק: "מול ראשון לציון הפסדנו, ולכן אני לא יודע אם המצב של גלבוע/גליל עליון פועל לטובתנו או לרעתנו. אני רק מודע לכך שאנחנו צריכים לשחק טוב את המשחק שלנו. אנחנו לא לוקחים שום דבר כמובן מאליו וברור לנו שאנחנו צריכים להשקיע ולהוציא את המשחק שלנו אל הפועל. אני מרגיש באופן אישי טוב".

על היורוליג הוסיף השחקן: "אני מרגיש טוב ושיחקנו טוב מאוד, אבל זה שסיימנו את הסיבוב הראשון במאזן מושלם לא אומר הרבה, כי יש בפניניו עוד דרך ארוכה. אבל יחד עם זאת, מדובר בהרגשה באמת טובה. היורוליג היא ליגה קשה, אנחנו משחקים טוב מול היריבות שם ואנו רק צריכים לעשות כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully