וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לשייט הישראלי: גלשני הרוח נשארים באולימפיאדה

10.11.2012 / 19:52

האסיפה הכללית של התאחדות השייט הבינלאומית שינתה את החלטת ההנהלה. לצוברי, משיח, קורזיץ ודוידוביץ' יש לאן לשאוף

השייט הישראלי זכה היום (שבת) לבשורה גדולה, אחרי שבאסיפה הכללית של התאחדות השייט הבינלאומית הוחלט להשאיר את גלשני הרוח במתכונת האולימפית גם במשחקי ריו 2016. ההחלטה הזאת הייתה בניגוד להצבעות הקודמות, גם אתמול באסיפת ההנהלה ההתאחדות הבינלאומית וגם לפני מספר חודשים, לפיהן מצנחי הרחיפה (קייטסרף) יחליפו את גלשני הרוח.

יו"ר איגוד השייט יהודה מעיין אמר היום: "צריך לדעת לעבוד ואנחנו עשינו עבודה רצינית. המאבק היה אתמול באסיפת ההנהלה שם לא הצלחנו להגיע לרוב מיוחד, היה לנו 70 אחוז במקום 75 אחוז, אבל לא התייאשנו והמשכנו גם היום. בסופו של דבר עשינו מהלך משמעותי מאוד כי זו פעם ראשונה ב-100 שנה שבה האסיפה הכללית מחליטה בניגוד להנהלה".

אחרי שבחודשים האחרונים, מאז המשחקים האולימפיים בלונדון, דיברו על כך שגולשי הרוח בארץ יצטרכו לעשות הסבה מקצועית, אם בכלל, כעת הם יכולים להיות רגועים באשר לקריירה הספורטיבית שלהם. כבר בחודש פברואר הקרוב תתקיים בריו דה ז'ניירו אליפות העולם בגלשני רוח מדגם RSX וכרגע עדיין לא ברור מי מבין הגולשים הישראלים ישתתף שם. בנושא הזה אמר מעיין: "עד עכשיו היינו עסוקים בניסיון להשאיר את גלשני הרוח, עכשיו נתפנה לעבוד והחל ממחר אני אשוחח עם כל הגולשים. יש לנו עדיין שני גולשים בכירים ושתי גולשות בכירות ידועים, אבל גם יש גולשים חדשים כמו נעמי כהן (אלופת העולם לנערות)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully