וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע-הפועל עכו: פלצ'וק פוגש את האקסית

הקשר חוזר לאצטדיון בו שיחק בשנתיים האחרונות. אלישע לוי: "חסר לנו ניצחון כדי להתאזן". מישאלוב ישוב להרכב עכו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הניצחון האחרון של האדומים בעכו הושג לפני כמעט שנתיים, בנובמבר 2010. ליאור אסולין (צמד) ומאור מליקסון עשו 2:3 ענק.

* זהירות, לא לבעוט לאחור: בארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות נכבשו שני שערים עצמיים, שניהם של שחקן באר שבעי. פעם וויליאם סוארס, ופעם ריאן אדלי.

* לשחקן היחיד שכבש בשני המשחקים האחרונים בין הקבוצות קוראים ניקולאס פלצ'וק. הבעיה של עכו: היום הוא משחק בהפועל באר שבע.

* הפועל עכו השיגה עד עכשיו ניצחון בית אחד בלבד בארבעה משחקים. הפועל באר שבע, לעומתה, לא ניצחה עדיין במשחק חוץ, ורשמה שלוש תוצאות תיקו בארבעה משחקים.

* בחמשת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות, עכו הצליחה לנצח ארבע פעמים, כשבכל אחד מארבעת הניצחונות היא כבשה לפחות שני שערים.

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, עם שחקן הקבוצה, ניקולאס פלצ'וק. ברני ארדוב
"אני מתרגש, יש לי המון חברים בעכו. על המגרש אשכח הכל". ניקולאס פלצ'וק/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

שחקני הפועל באר שבע יערכו את ההכנות האחרונות שלהם לקראת המשחק בעכו (שבת, 18:00) בבית מלון בצפון, אך נראה כי מזג האוויר כבר מטריד את מנוחתם. אלישע לוי יערוך אסיפה ויתייחס לנושא, כשבמועדון אמרו היום שברור שלמזג האוויר תהיה השפעה על המשחק. "צריך להתכונן לכל תרחיש, שבו הרוחות ישפיעו על המשחק. במשחקים כאלה, לדיוק יש השפעה גדולה מאוד וצריך לקחת אחריות בכל מהלך", אמרו בקבוצה.

לוי תרגל את ההרכב ששיחק מול אשדוד, למעט שינוי כפוי אחד - אביתר אילוז שייעדר כשבועיים יישב ביציע ואותו יחליף קלמי סבן. המשמעות היא שדובב גבאי ימשיך לשבת על הספסל, ועידו אקסברד ששבר את הלסת וייעדר מספר שבועות ממשיך לבלות העונה בעיקר מחוץ למגרש. בקבוצה מצפים מאבירם ברוכיאן לבעוט יותר לשער. "הוא עשה את זה במשחק האחרון, והוא מתקרב", אמרו בקבוצה.

ניקולאס פלצ'וק שכבש בשני המשחקים האחרונים במדי עכו מול באר שבע, יפגוש לראשונה את האקסית ואמר לחבריו: "אני מתרגש, יש לי המון חברים שם. על המגרש אשכח הכל".

"אנחנו רואים שבליגה הזאת אין משחקים קלים", אמר הבוקר אלישע לוי. "יש שוויון בין הקבוצות כמעט בכל המשחקים. עכו קבוצה טובה, בטח בבית. אנחנו מאוד יציבים, אבל חסר לנו ניצחון כדי להתאזן. אני מקווה שנמשיך לשחק טוב כפי שאנחנו משחקים בשלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים".

הפועל עכו

שבוע לא פשוט עבר על הפועל עכו. למרות שהקבוצה נמצאת במקום הרביעי המכובד, בקבוצה מבינים שהפסד נוסף עלול לגרור אותם היישר אל התחתית בגלל ריבוי הקבוצות שנמצאות במרכז הטבלה. הלחץ עשה את שלו בתחילת השבוע ובמהלך האימון שלאחר משחק ההפסד לקרית שמונה, התעמתו אימורו לוקמן ותמיר כחלון, אבל השניים התפייסו לאחר מכן ושמו את האירוע הזה מאחוריהם.

הדרי הזכיר לשחקנים באסיפת הקבוצה שמי שלא ייתן מעצמו מאה אחוז, ימצא את עצמו מחוץ להרכב ואולי אף מחוץ לסגל, וכעת הוא מצפה לראות מהשחקנים שלו מחויבות שיא. מי שישוב להרכב אחרי שבוע אחד של היעדרות הוא הבלם הוותיק משה מישאלוב, שהתאושש מהפציעה זכר למשחק מול מכבי תל אביב, ויפתח במרכז ההגנה עם אדי גוטליב.

דין מימוני שנפצע במהלך השבוע באימון שהתקיים בחוף הים ייעדר לפחות בחודש הקרוב, כשמי שיפתח על הספסל הוא דימקאו פידליס, שמועמד לעזוב בינואר. פרט לשינוי הזה, הדרי לא מתכנן להחליף את ההרכב שפתח מול קרית שמונה, כשקיימת התלבטות אחת מבחינתו האם לפתוח עם נבוישה מרינקוביץ', שלא היה בשיאו בשבועות האחרונים, או עם יובל שבתאי, שעדיין מעט פצוע, אבל זוכה לעדיפות. בכל מקרה, דייויד גומז, שפתח בשבוע שעבר, אמור להמשיך ב-11.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע (משמאל) עם אבירם ברוכיאן. אדריאן הרבשטיין
בעט, אבירם, בעט. ברוכיאן/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע - אבירם ברוכיאן

מבט על המשחקים האחרונים של הפועל באר שבע מלמד שהטאצ' של ברוכיאן יכול לגמור משחק במהלך אחד. גם אם באר שבע לא תמיד הבקיעה, ברוכיאן נמצא במסלול הנכון של חיבור לקבוצה. אבל דבר אחד חסר לו – להוכיח שהוא עדיין לא שכח להבקיע. דפדפנו בספרים בשבילכם, ומצאנו שברוכיאן "חגג" בחודש שעבר שנה בלי כדור ברשת. זה לא נתון שמצפים למצוא אצל קשר התקפי עם נגיעה רכה בכדור. שיתחיל כבר לבעוט לשער.

הפועל עכו - אוהד קדוסי

החלוץ שפתח את העונה בסערה עם חמישה שערים איבד מעט את המומנטום בשני המחזורים האחרונים ולא מצא את הרשת. קדוסי, שהגיע לכמה מצבים קורצים נגד קרית שמונה ולא הבקיע, יודע שלמרות מיעוט החלוצים של הקבוצה, הוא עלול לאבד את מקומו בהרכב אם הוא ימשיך לא לספק את הסחורה, והמשחק הזה הוא מבחן משמעותי עבורו.

אוהד קדוסי שחקן הפועל עכו. מגד גוזני
עלול לאבד את מקומו בהרכב בקרוב אם ימשיך לא לספק את הסחורה. קדוסי/מגד גוזני

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע:

אוסטין אג'ידה; קלמי סבן, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה; וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו, סיראז' נאסר, אבירם ברוכיאן, ניקולאס פלצ'וק; תומר סוויסה.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, משה מישאלוב, אדי גוטליב, דדי בן דיין, אימורו לוקמן, אמייה טגה, יובל שבתאי (נבוישה מרינקוביץ'), תמיר כחלון, דייויד גומז, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully