וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: המזל הולך עם הטובים

9.11.2012 / 10:50

אנדרו לאק סיפק עוד ערב גדול, הפעם עם 2 טאצ'דאונים בריצה והוביל את הקולטס ל-10:27 בג'קסונוויל בפתיחת המחזור ה-10

ג'קסונוויל (8:1) - אינדיאנפוליס (3:6) 27:10

חברים, כדאי לשים את הציניות והאהבה לקבוצה כזו או אחרת בצד וליהנות מהימים האלה. כי יכול מאוד להיות שבעוד 15-20 שנה, כל חובב פוטבול בימינו יוכל לספר בגאווה שהוא ראה את אנדרו לאק עושה את צעדיו הראשונים בליגה.

הבחירה מספר 1 בדראפט לא מפסיק להתמודד בגבורה עם הררי הציפיות ממנו. מעבר להשוואה הבלתי נמנעת לפייטון מאנינג, הילד מוביל עכשיו קבוצת פלייאוף לכל דבר וכאמור, הוא עושה זאת נהדר. ג'קסונוויל החלשה לא היוותה יריב לקולטס, ששילשו את מספר הניצחונות שלהם מהעונה שעברה, הכפילו את זה שהשיג מאנינג בעונתו הראשונה בקבוצה והכי חשוב, נשארו חזק מאוד בתמונת העלייה לפלייאוף עם ניצחון רביעי ברציפות. בשבוע הבא הם בפוקסבורו!

המשחק החל בצורה מעט חלשה עבור לאק ואינדי, אבל למזלם כמעט ולא הייתה התנגדות מהצד השני. הג'אגוארס האיומים, שרשמו הפסד שישי ברציפות, כמעט חטפו את לאק ברבע הראשון, אבל הקוורטרבק ניצל בזכות עבירה שנשרקה נגד ההגנה. הדרייב נמשך ובסיומו היה זה לאק שהגיח לאנדזון לראשונה במשחק, מחמישה יארד.

בדרייב הבא, דוני אייברי סיפק תפיסה גדולה, שהציבה את הקולטס בעמדה מצוינת ולאק, שוב הוא, הגיח לעוד טאצ'דאון, הפעם גבולי מאוד, ליארד בודד. המחצית השנייה נפתחה עם חטיפה של דריוס באטלר, שרץ 11 יארד לאנדזון וקבע 3:24, מה שגמר את המשחק פחות או יותר. עד לסיום, ססיל שורטס צימק עם טאצ'דאון לארבע יארד ממסירה של צ'אד הני, שהחליף את בליין גאברט החלש, לאחר שזה נפצע.

לאק מסר ל-227 יארד ב-18 מ-26 ולבסוף סיים גם עם איבוד אחד וללא טאצ'דאונים אוויריים. רג'י ווין הלוהט תפס שמונה כדורים ל-96 יארד. אצל המארחת, גאברט מסר ל-209 יארד ואיבוד, הני הוסיף 121, טאצ'דאון ואיבוד. שורטס תפס ל-105 יארד, אבל בהיעדרו של מוריס ג'ונס דרו, ליגוארים אין משחק ריצה והם סיימו עם 37 יארד כוללים על הקרקע.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully