וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אג'ידה ייעדר מול הפועל רמת גן?

8.11.2012 / 16:42

שוער הפועל באר שבע זומן למשחק ידידות של ניגריה במיאמי, זמני הטיסות עשויים לגרום לעיכוב. ברקת הגיעה לאימון

האם אוסטין אג'ידה יסופסל במחזור הבא, במשחק מול הפועל רמת גן? ייתכן שכן. השוער הניגרי זומן לנבחרת ארצו, ניגריה, לקראת משחק ידידות שיתקיים בין רביעי לחמישי בשבוע הבא במיאמי (03:05, שעון ישראל), מול ונצואלה. השוער אמור להמריא ביום חמישי חזרה לישראל, אבל בעקבות הפרשי השעות בין המדינות, לוח הטיסות הצפוף והטיסות הממושכות (מיאמי-ניו יורק, ניו יורק-ישראל) צפוי להגיע רק ביום שישי ארצה.

בהפועל באר שבע בודקים את הסוגיה, אך על כל פנים נראה שאם אג'ידה יגיע בשישי לפנות בוקר, הוא לא יוכל לקחת חלק באימון המסכם ולפיכך ייתכן שגליל בן שנן יעמוד בין הקורות. "נקבל את שעות הטיסה והנושא יטופל", אמרו היום בקבוצה.

אוסטין אג'ידה שוער הפועל באר שבע. קובי אליהו
סביר שבאר שבע תצטרך להסתדר בלעדיו. אוסטין אג'ידה/קובי אליהו

באר שבע תתארח בסוף השבוע במשחק חשוב מאוד בעכו. אלישע לוי יודע שאם הקבוצה תנצח היא עשויה להתקרב מאוד לצמרת. באר שבע ממוקמת עשירית בטבלה, אך ההפרש בינה לבין עכו, הממוקמת רביעית, הוא שתי נקודות בלבד. המגן אביתר אילוז סובל מקרע חלקי בשריר התאומים וייעדר בין עשרה ימים לשבועיים וקלימי סבן יפתח בהרכב במקומו.

החלוץ עידו אקסברד, שסובל משבר בלסת, יחזור רק בעוד מספר שבועות למגרשים וייעדר אף הוא. גם החלוץ יוסף אבו לאבן, שנותח, מושבת לחצי שנה ולכן לאחרונה שוקלים בבאר שבע להתחזק בחלוץ נוסף במועד ההעברות בינואר. הבעלים אלונה ברקת הגיעה היום לאימון כדי לתמוך בשחקנים. אלישע לוי לא שוחח היום עם השחקנים ויעשה זאת לאחר האימון המסכם.

שחקן מכבי נתניה, עלי חטיב, מול שחקן הפועל באר שבע, קלמי סבן. ברני ארדוב
והוא דווקא עשוי לפתוח בהרכב. קלמי סבן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully